logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl ujawnia uczestników programu „Ryzykanci”

  PR 23.02.2024, przeczytano 411 razy
ilustracja

Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek to jedni z uczestników nowego projektu Gazeta.pl – „Ryzykanci”. Redakcja portalu zdradza, że program, który startuje w piątek, 23 lutego, to część akcji społecznej dotyczącej zdrowia psychicznego mężczyzn. Przewodnikiem po niej została legenda polskiego radia i telewizji – Zygmunt Chajzer. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-ujawnia-uczestnikow-programu-_ryzykanci_,403217,artykul.html

Gazeta.pl postanowiła podjąć ważny społecznie, chociaż często pomijany, temat zdrowia psychicznego mężczyzn. Celem redakcji portalu jest normalizacja rozmowy o depresji wśród panów. Aby zwrócić uwagę odbiorców, akcja jest promowana jako program prowadzony przez legendę radia i telewizji – Zygmunta Chajzera. Mimo że całość utrzymana jest w formie rozrywkowej i zaczyna się od quizu, ma za zadanie skłonić do refleksji i zderzenia się z niełatwym zagadnieniem. 

– Chłopaki płaczą, mają depresję, wypalają się i często nie wiedzą, jak sobie poradzić ze światem, który nie chce słyszeć o ich, naszych, słabościach. Nigdy dość okazji, żeby o tym mówić. Mamy ambicję, żeby nasza akcja była ważnym rozdziałem tej superważnej rozmowy – podkreśla Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl. 

W kampanii wzięli udział znani i lubiani sportowcy, artyści, specjaliści i YouTuberzy. Do „Ryzykantów” dołączyli m.in. Adam Małysz, Michał Szpak, Łukasz Piszczek, Piotr Zelt, Rafał Gębura, Dawid Myśliwiec, Robert Kupisz, Andrzej Gryżewski czy znany jako „Doktor Nerwica” Marcin Matych. 

Na potrzeby akcji powstała interaktywna strona Ryzykanci.pl, na której można obejrzeć rozmowy Zygmunta Chajzera z uczestnikami i przeczytać materiały redakcyjne powiązane z tematem kampanii. Dla użytkowników, którzy po zapoznaniu się z wywiadami i artykułami, chcieliby podjąć konkretne działania, by zatroszczyć się o własne zdrowie, przygotowano „apteczkę pomocową” z numerami telefonu zaufania i wsparciem psychologicznym.  

Akcja powstała we współpracy z Fundacją ThePresja,a jej premiera ma nieprzypadkową datę – 23 lutego to Światowy Dzień Walki z Depresją. 

Redakcja Gazeta.pl ma ambicję, aby zmieniać świat na lepsze. To jedyny portal w Polsce z deklaracją redakcyjną, która zobowiązuje dziennikarzy i dziennikarki do angażowania się w ważne społecznie sprawy, takie jak m.in. prawa kobiet i społeczności LGBTQ+, ochronę klimatu czy walkę z fake newsami. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764