logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl ujawnia uczestników programu „Ryzykanci”

  PR 23.02.2024, przeczytano 726 razy
ilustracja

Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek to jedni z uczestników nowego projektu Gazeta.pl – „Ryzykanci”. Redakcja portalu zdradza, że program, który startuje w piątek, 23 lutego, to część akcji społecznej dotyczącej zdrowia psychicznego mężczyzn. Przewodnikiem po niej została legenda polskiego radia i telewizji – Zygmunt Chajzer. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-ujawnia-uczestnikow-programu-_ryzykanci_,403217,artykul.html

Gazeta.pl postanowiła podjąć ważny społecznie, chociaż często pomijany, temat zdrowia psychicznego mężczyzn. Celem redakcji portalu jest normalizacja rozmowy o depresji wśród panów. Aby zwrócić uwagę odbiorców, akcja jest promowana jako program prowadzony przez legendę radia i telewizji – Zygmunta Chajzera. Mimo że całość utrzymana jest w formie rozrywkowej i zaczyna się od quizu, ma za zadanie skłonić do refleksji i zderzenia się z niełatwym zagadnieniem. 

– Chłopaki płaczą, mają depresję, wypalają się i często nie wiedzą, jak sobie poradzić ze światem, który nie chce słyszeć o ich, naszych, słabościach. Nigdy dość okazji, żeby o tym mówić. Mamy ambicję, żeby nasza akcja była ważnym rozdziałem tej superważnej rozmowy – podkreśla Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl. 

W kampanii wzięli udział znani i lubiani sportowcy, artyści, specjaliści i YouTuberzy. Do „Ryzykantów” dołączyli m.in. Adam Małysz, Michał Szpak, Łukasz Piszczek, Piotr Zelt, Rafał Gębura, Dawid Myśliwiec, Robert Kupisz, Andrzej Gryżewski czy znany jako „Doktor Nerwica” Marcin Matych. 

Na potrzeby akcji powstała interaktywna strona Ryzykanci.pl, na której można obejrzeć rozmowy Zygmunta Chajzera z uczestnikami i przeczytać materiały redakcyjne powiązane z tematem kampanii. Dla użytkowników, którzy po zapoznaniu się z wywiadami i artykułami, chcieliby podjąć konkretne działania, by zatroszczyć się o własne zdrowie, przygotowano „apteczkę pomocową” z numerami telefonu zaufania i wsparciem psychologicznym.  

Akcja powstała we współpracy z Fundacją ThePresja,a jej premiera ma nieprzypadkową datę – 23 lutego to Światowy Dzień Walki z Depresją. 

Redakcja Gazeta.pl ma ambicję, aby zmieniać świat na lepsze. To jedyny portal w Polsce z deklaracją redakcyjną, która zobowiązuje dziennikarzy i dziennikarki do angażowania się w ważne społecznie sprawy, takie jak m.in. prawa kobiet i społeczności LGBTQ+, ochronę klimatu czy walkę z fake newsami. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowało Radio ESKA Suwałki
15 maja br. na częstotliwości 89,4 FM wystartowało Radio ESKA Suwałki. To 43. stacja lokalna nadająca pod tym brandem.
 IMMxDemagog: Nawrocki pod ostrzałem. Rekordowy zasięg afery mieszkaniowej [05–11.05]
Afera mieszkaniowa Karola Nawrockiego całkowicie zdominowała przekaz medialny w tygodniu 5–11 maja. Kandydat popierany przez PiS osiągnął rekordowy zasięg – ponad 1,1 miliarda potencjalnych kontaktów – co przyciągnęło uwagę nie tylko dziennikarzy, ale i przeciwników politycznych. Kampania prezydencka coraz bardziej przypomina emocjonujący serial polityczny – z głośnymi...
Polska firma technologiczna SentiOne oraz Uniwersytet Civitas nawiązują strategiczną współpracę, łącząc potencjał technologii nasłuchu społecznego oraz AI z zapleczem intelektualnym młodego środowiska akademickiego. Choć cele są długofalowe, ambitna współpraca rusza z miejsca z projektem analiz kampanii prezydenckiej w internecie.
MediaSpurs partnerem Your Family Entertainment
Your Family Entertainment AG (YFE), europejski dostawca wysokiej jakości, bezpiecznych treści dla dzieci i całych rodzin, powierzył warszawskiej agencji konsultingowej, MediaSpurs, wyłączną reprezentację na rynku polskim. Współpraca stanowi istotny krok w kierunku dalszej ekspansji YFE w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764