logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl uruchomiła „Inny #Koronanewsletter”

  PR 27.03.2020, przeczytano 479 razy
ilustracja

Redakcja portalu Gazeta.pl rozpoczęła tworzenie „Innego #Koronanewslettera”, który trafia do zapisanych użytkowników w każdy wtorek. To wyjątkowy mailing przeznaczony dla osób, które są zainteresowane poznawaniem szerszego kontekstu aktualnej sytuacji, a także szukają oderwania od natłoku informacji o pandemii koronawirusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-uruchomila-_inny-koronanewsletter_,386272,artykul.html

– Na rynku jest dużo 100-procentowo informacyjnych newsletterów i nie chcieliśmy powtarzać tego formatu. Tym bardziej, że czytelnicy w ramach naszych badań jakościowych sygnalizują już zmęczenie nadmiarem informacji o rozwoju pandemii – mówi Rafał Madajczak z Gazeta.pl, który koordynuje projekt.

W nowym newsletterze Gazeta.pl czytelnicy znajdą z jednej strony treści prezentujące szersze spojrzenie na pandemię – na przykład w wywiadach Grzegorza Sroczyńskiego, a z drugiej strony newsy „ku pokrzepieniu serc” – m.in. o oddolnych akcjach społecznych. Stałym elementem newslettera jest też sekcja “Newsy bez wirusa”, w której redakcja proponuje czytelnikom najlepsze materiały z serwisu Weekend.Gazeta.pl.

„Inny #Koronanewsletter” jest wysyłany raz w tygodniu – w każdy wtorek i uzupełnia newsletterowe portfolio Gazeta.pl z flagowym „Zielonym Newsletterem” Patryka Strzałkowskiego na temat zmian klimatycznych.

Newsletter będzie promowany we wszystkich serwisach Gazeta.pl, a link do zapisów będzie zamieszczany pod materiałami redakcyjnymi.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764