logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl w erze „nowej normalności” – deklaracja zespołu portalu

  PR 08.05.2020, przeczytano 511 razy
ilustracja

Rok 2020 przejdzie do historii jako czas kryzysów: zdrowotnego, gospodarczego, politycznego oraz klimatycznego. To jednocześnie początek ery “nowej normalności”, w której szczególnie ważne są rzetelne i sprawdzone informacje. Gazeta.pl w tym czasie chce być dla użytkowników medium pierwszego wyboru, dlatego zespół portalu opublikował dziś – w piątek, 8 maja br. na stronie głównej wyjątkową “Deklarację Gazeta.pl”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-w-erze-_nowej-normalnosci_-%E2%80%93-deklaracja-zespolu-portalu,386932,artykul.html

W deklaracji znajdują się najważniejsze zasady, którymi zespół portalu kieruje się, przygotowując treści, a także tematy szczególnie ważne z perspektywy redakcji. Gazeta.pl chce wspierać czytelników w poszukiwaniu odpowiedzi na ważne pytania, szukając ich u źródła i kierując bezpośrednio do ekspertów: lekarzy, ekonomistów i innych specjalistów, którzy współpracują z portalem. Redaktorki i redaktorzy Gazeta.pl będą szukać także odpowiedzi na pytania "jaki świat czeka nas po pandemii?" i "czym będzie nowa normalność?”.  

Zespół Gazeta.pl nie zapomina, że w obecnej sytuacji potrzebna jest także chwila oddechu, dlatego w wybranych działach redakcyjnych czytelnicy nie znajdą wiadomości na temat koronawirusa i związanego z nim kryzysu.

– W obecnej sytuacji, która u wielu osób może wywoływać dodatkowe, negatywne emocje, nie chcemy ich dodatkowo potęgować. Chcemy przekazywać informacje w sposób uczciwy, rzetelny i niebudzący niepotrzebnego strachu, a także podawać tylko sprawdzone, najważniejsze i najnowsze wiadomości. Świadomie nie epatujemy "czerwonymi paskami", piszemy bez szukania taniej, opartej na negatywnych emocjach, sensacji – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.  

Oprócz obietnicy przygotowywania rzetelnych i sprawdzonych wiadomości, Gazeta.pl ma także opisywać bieżące problemy i angażować się w ważne sprawy społeczne. Redakcja portalu przypomina, że jako pierwsza apelowała o zakładanie masek oraz od początku wspierała akcję #zostańwdomu, a po wybuchu pandemii wraz z czytelnikami ufundowała respirator dla szpitala w Suchej Beskidzkiej.

Ważne miejsce w “Deklaracji Gazeta.pl” zajmuje temat środowiska naturalnego i kryzysu klimatycznego – to kwestie szczególnie bliskie redakcji, która od dłuższego czasu zachęca swoich czytelników do ekologicznych postaw i deklaruje, że chce być najbardziej zielonym medium w Polsce. Robi to w ramach licznych “zielonych” cykli, w tym “Piątków dla klimatu”, które dziś obchodzą swoje pierwsze urodziny, a także poprzez Zielony Newsletter i na stronie Zielona.Gazeta.pl. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764