logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl włącza się w akcje społeczne podczas pandemii

  PR 08.04.2020, przeczytano 881 razy
ilustracja

W związku z sytuacją epidemiologiczną Gazeta.pl, podobnie jak inne media, od kilku tygodni namawia swoich czytelników do pozostania w domu. Teraz w akcji #ZałóżMaskę redakcja portalu zachęca do noszenia masek w czasie wychodzenia na zewnątrz, a także promuje zbiórki i akcje charytatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-wlacza-sie-w-akcje-spoleczne-podczas-pandemii,386501,artykul.html

Gazeta.pl rozpoczęła akcję #ZałóżMaskę, w której zachęca do noszenia masek, aby dodatkowo spowolnić rozprzestrzenianie się epidemii koronawirusa. W związku z coraz częściej pojawiającymi się głosami ekspertów i lekarzy dotyczącymi noszenia masek ochronnych, a także apelem Porozumienia Pracodawców Ochrony Zdrowia do władz o wprowadzenie obowiązku ich noszenia w przestrzeni publicznej, redakcja Gazeta.pl postanowiła zachęcać do tego również swoich czytelników. Na portalu można znaleźć treści na ten temat oznaczone hashtagiem #ZałóżMaskę, w tym artykuły stworzone przez redakcję serwisu Zdrowie.Gazeta.pl, z których czytelnicy mogą dowiedzieć się m.in., jakie są właściwości maseczek, jak samodzielnie zrobić maski ochronne, jak prawidłowo je nosić i prać oraz utylizować. Na Facebooku Gazeta.pl dostępna jest również nakładka na zdjęcie profilowe przygotowana specjalnie na tę okazję.

Od poniedziałku, 6 kwietnia br. zespół Gazeta.pl prowadzi zbiórkę środków na zakup respiratora dla szpitala w Suchej Beskidzkiej pod hasłem #KupujemyRespirator. To okazja do wsparcia jednego z wielu mniejszych szpitali powiatowych, które znalazły się w trudnej sytuacji i przygotowują się do starcia z epidemią. Redakcja przedstawia sytuację szpitala znajdującego się przy ruchliwej trasie Kraków-Zakopane w tekstach na Gazeta.pl oznaczonych hashtagiem akcji i zachęca swoich użytkowników do włączenia się w zbiórkę prowadzoną na platformie Pomagam.pl – link.

Z kolei serwis Plotek.pl zachęca swoich czytelników do wsparcia akcji Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, które zbiera pieniądze na wielkanocne paczki dla samotnych starszych osób. Nadchodząca Wielkanoc będzie inna niż wszystkie – bez rodzinnych spotkań i świątecznego śniadania w gronie bliskich, a szczególnie dotkliwie odczują tę sytuację właśnie seniorzy. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule na stronie Plotek.pl i na Facebooku oraz na stronie Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

W tym trudnym czasie zespół Gazeta.pl chce być jak najbliżej swoich użytkowników i ich problemów, dlatego przygotowuje kolejne akcje i cykle redakcyjne angażujące czytelników i partnerów we wzajemne wsparcie i pomoc. Użytkownicy portalu mogą zapisać się na wysyłany raz w tygodniu „Inny #Koronanewsletter”, a z artykułów z cyklu „#BiznesWalczy” serwisu Next.Gazeta.pl dowiedzieć się o problemach przedsiębiorców oraz ich pomysłach na walkę z kryzysem gospodarczym wywołanym pandemią.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764