logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl wspiera strajk kobiet zmieniając stronę główną i logo

  PR 28.10.2020, przeczytano 648 razy

28 października 2020 r. Gazeta.pl doda do swojego logo symbol strajku kobiet - błyskawicę i hasło "Kobiety walczą", wspierając protesty i wolność wyboru. Tego dnia zmieni się też strona główna portalu, na której w ramach strajku zostanie opublikowanych mniej tekstów informacyjnych, które zastąpi specjalna deklaracja zespołu portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-wspiera-strajk-kobiet-zmieniajac-strone-glowna-i-logo,388971,artykul.html

- Gazeta.pl staje w obronie grup potrzebujących wsparcia. Niezależnie, czy są to medycy toczący heroiczną walkę z koronawirusem i bałaganem w służbie zdrowia, czy kobiety broniące swych praw i wolności. Wierzymy w równość, podmiotowość i prawa człowieka. Taką organizację chcemy budować i w takim kraju chcemy żyć. Dlatego zdecydowaliśmy się na wsparcie strajkujących. I dlatego umożliwiamy wzięcie udziału w strajku pracownikom, którzy chcą to zrobić – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.

28 października br. część artykułów na stronie głównej Gazeta.pl zastąpi grafika z czerwoną błyskawicą - symbolem protestów kobiet - wraz z tytułem "Tu miał być tekst informacyjny, ale dziś strajkujemy!". Po kliknięciu w niego, użytkownicy będą mogli przeczytać tekst Karoliny Deling-Jóźwik, szefowej wydawców strony głównej Gazeta.pl, w którym tłumaczy ona zaangażowanie redakcji w protest.

- Przyszedł dzień, kiedy kobiety stanęły wyprostowane i zaklęły siarczyście. Wielu się zdziwiło, a my nie rozumiemy, dlaczego. Jedyne, co dziś dziwi, to że w XXI wieku, w środku Europy, musimy walczyć o prawa kobiet i prawa człowieka. Gazeta.pl jest dziś z Wami, strajkującymi! – deklaruje w swoim tekście Karolina Deling-Jóźwik, pod którym podpisało się 100 pracowniczek i pracowników portalu.

Wsparcie strajku kobiet to kolejny przykład realizacji „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy”. Jednym z jej elementów jest obietnica angażowania się w sprawy ważne społecznie. W połowie października br. redakcja opublikowała serial dokumentalny Gazeta.pl o polskich rodzinach LGBT+ - „Rodzina+”, wspiera także medyków w ramach inicjatywy “Wspieramy Was – Raport z pierwszej linii”. Wcześniej jako pierwsza apelowała: "Załóż Maskę", od początku wspierała akcję #zostanwdomu i wraz z Czytelnikami Gazeta.pl ufundowała respirator dla Szpitala w Suchej Beskidzkiej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764