logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl z kolejną nominacją w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards

  PR 09.03.2022, przeczytano 291 razy

Gazeta.pl nieustannie angażuje się w ważne społecznie tematy. Działania portalu kolejny rok z rzędu spotkały się z uznaniem kapituły prestiżowego międzynarodowego konkursu INMA Global Media Awards. Projekt „Alarm dla klimatu” współtworzony przez Gazeta.pl otrzymał nominację w kategorii Public Relations and Community Service. Zwycięzców nagród INMA poznamy 9 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-z-kolejna-nominacja-w-prestizowym-konkursie-inma-global-media-awards,395038,artykul.html

Do tegorocznej edycji INMA Global Media Awards zgłoszono aż 854 projekty z 46 krajów. Wśród finalistów konkursu ponownie znalazła się Gazeta.pl. W tym roku portal doceniono za akcję „Alarm dla klimatu”, stworzoną wspólnie z Koalicją Klimatyczną. W jej ramach w sześciu polskich miastach (Warszawa, Poznań, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz i Szczecin) zawyły syreny alarmowe w symbolicznym ostrzeżeniu przed katastrofą klimatyczną. Zgodnie z danymi Newton Media „Alarm dla klimatu” osiągnął zasięg 500 mln odbiorców na całym świecie. To kolejna głośna akcja portalu dostrzeżona przez jury INMA – w ubiegłym roku Gazeta.pl zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Public Relations and Community Service (Najlepsza kampania społeczna i PR) za działania na rzecz społeczności LGBT+.

– Kryzys klimatyczny wymaga nadzwyczajnych działań. Nie mamy czasu na wahania polityków i światowych liderów w kwestii odejścia od węgla na rzecz czystych źródeł energii – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl. – Chcieliśmy, aby nasz głośny „Alarm dla klimatu” podkreślił wagę problemu i przekłuł bańki informacyjne, w których na co dzień funkcjonujemy. To, że informacje o akcji i jej znaczeniu znalazły się w tabloidach czy mediach publicznych, jest niemałym sukcesem. Cieszymy się, że jurorzy INMA podzielają to zdanie.

Gazeta.pl to pierwszy portal horyzontalny w Polsce, który wyodrębnił dział w pełni poświęcony środowisku - Zielona.Gazeta.pl. Na jego łamach codziennie można znaleźć eksperckie materiały dotyczące ekologii i zmian klimatu. Dodatkowo, w ubiegłym roku Gazeta.pl nawiązała partnerstwo z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz dołączyła do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow), zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym m.in.:  AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, ‘Libération’ czy ‘Die Tageszeitung’. Dziennikarze Gazeta.pl pokazują również wpływ globalnego ocieplenia na klimat w miejscach, gdzie jest on najbardziej widoczny – na portalu pojawiły się m.in. relacje reporterskie ze Spitsbergenu czy Antarktydy.

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie działań marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764