logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl z nagrodą INMA Global Media Award 2022

  PR 10.06.2022, przeczytano 371 razy

Projekt Gazeta.pl zwyciężył w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Jury nagrodziło zespół portalu za akcję „Alarm dla klimatu” stworzoną wraz z Koalicją Klimatyczną. Ogłoszenie laureatów odbyło się 9 czerwca br. To już trzecia z rzędu nagroda INMA dla Gazeta.pl.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-z-nagroda-inma-global-media-award-2022,396213,artykul.html

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce i aktywnie włącza się w walkę z kryzysem klimatycznym. Jednym z przejawów zaangażowania redakcji w działania na rzecz środowiska był projekt „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października 2021 r. w sześciu polskich miastach (Warszawa, Poznań, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz i Szczecin) uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w ten niezwykły sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26. Akcja była symbolicznym wezwaniem decydentów do podjęcia natychmiastowych działań zapobiegających dalszej zmianie klimatu i chroniących ludzkość przed ich tragicznymi konsekwencjami. Zgodnie z danymi Newton Media „Alarm dla klimatu” dotarł do 500 mln odbiorców na całym świecie.

Do tegorocznej edycji INMA Global Media Awards zgłoszono aż 854 projekty z 46 krajów. Wśród finalistów w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR (Best Public Relations or Community Service Campaign) obok akcji Gazeta.pl znalazły się m.in. projekty zrealizowane przez polski Ringier Axel Springer, niemiecki „Bild” czy indyjską grupę medialną Bennett, Coleman and Co. Ltd.  

„Alarm dla klimatu” to kolejny projekt Gazeta.pl doceniony przez jury INMA. W ubiegłym roku zespół portalu zdobył pierwsze miejsce za działania na rzecz społeczności LGBT+, w tym m.in. serial dokumentalny „Rodzina+" autorstwa Niny Cieślińskiej. W 2020 r. Gazeta.pl otrzymała nagrodę INMA za wydanie ostatniego, symbolicznego numeru tygodnika „Twój Weekend". Wcześniej redakcja zdobyła także drugą nagrodę za format social wideo „Myk!” oraz wyróżnienie za internetowy night-show informacyjny „Make Poland Great Again”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764