logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl z nową stroną główną i nowym logo

  PR 15.01.2015, przeczytano 1067 razy
ilustracjastrzałka

Gazeta.pl zmieniła stronę główną. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-z-nowa-strona-glowna-i-nowym-logo,23654,artykul.html

- To prawdopodobnie największa zmiana w historii portalu, ale to nadal ta sama Gazeta.pl, tylko w nowocześniejszej i atrakcyjniejszej formie. Jesteśmy dumni z tego, kim jesteśmy. Chcieliśmy zachować styl i charakter, który cenią nasi czytelnicy, a jednocześnie dać im produkt, który wygląda jak przystało na rok 2015 - mówi Paweł Stremski, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl ma nowy układ - zwiększyła się w nim liczba prezentowanych zdjęć, formatów graficznych oraz materiałów wideo. Witryna jest podzielona na duże, atrakcyjne wizualnie obszary tematyczne, zawierające większą liczbę materiałów. Niektóre z działów zyskały nie tylko nową formę graficzną, ale też poszerzyły zawartość - "Biznes" łączy się teraz z "Technologiami", "Kultura" z "Rozrywką", a "Styl Życia" został rozbudowany o nowe podsekcje: "Moda i uroda", "Dom i wnętrza" oraz "Rekreacja". Stronę główną Gazeta.pl zamyka obszar "Nie przegap", w którym użytkownicy znajdą najciekawsze materiały z serwisów, prezentowane wcześniej na stronie głównej, a teraz podane w bardzo atrakcyjnej graficznie formie.

Na Gazeta.pl dodatkowo wprowadzono nowy sposób przedstawiania autorów poszczególnych materiałów. Przy najważniejszych artykułach z każdego obszaru będą prezentowane zdjęcia oraz nazwiska ich twórców. Wyeksponowane będą również oryginalne formaty, które wyróżniają Gazeta.pl na rynku - m.in. rysunki Marka Raczkowskiego, quizy Michała Protaziuka, "Faktoid" Filipa Połoski czy "Weekend" Hani Rydlewskiej.

Nowa strona główna Gazeta.pl jeszcze wyraźniej podkreśla najważniejsze i najciekawsze tematy. Najnowsze informacje pojawiają się w specjalnym obszarze LIVE. - Naszym długofalowym celem jest automatyczne dopasowanie strony do czytelnika, jego zachowań, zainteresowań i potrzeb
- wyjaśnia Paweł Stremski. - Pierwszym krokiem jest wprowadzenie specjalnego rankingu najnowszych i najpopularniejszych treści na stronie, który z powodzeniem sprawdza się w naszych aplikacjach. W kolejnych miesiącach będziemy testowali nowe pomysły day- i weekpartingowe - dodaje.

Nowa Gazeta.pl to też zmiana identyfikacji wizualnej. Jej autorem jest White Cat Studio. Motywem przewodnim nowego logo pozostał układ 9 kropek, który towarzyszy Gazeta.pl od momentu powstania. - Poprzednia identyfikacja wizualna z 2006 roku "zestarzała się" i nie odpowiadała już temu, czym dzisiaj jest Gazeta.pl - mówi Kalina Wyszyńska, dyrektor działu marketingu w Gazeta.pl. - Zależało nam na tym, by nowe logo łączyło wszystkie platformy, na których dostępna jest Gazeta.pl i w pełni oddawało jej charakter - dodaje.

Zmiany w Gazeta.pl obejmują nie tylko pełną wersję strony www, ale także wersję mobilną oraz aplikację Gazeta.pl LIVE na najważniejsze systemy - Android, iOS oraz Windows Phone 8.

Nowa strona główna Gazeta.pl to lepszy i ciekawszy produkt reklamowy. Klienci mogą skorzystać z oferty reklamowej obejmującej m.in. duże, poziome formaty graficzne, kontekstowe formaty w obszarach tematycznych, a także duży wybór formatów content marketingowych. Zwiększyły się też możliwości prezentacji partnerskich treści reklamowych oraz realizacji projektów specjalnych.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Większość artykułów w abonamencie.. Nie! Dziękuję!

brak ikonki
,

Przydałby się jeszcze jakiś mocny i świeży claim..

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764