logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl z nową stroną główną i nowym logo

  PR 15.01.2015, przeczytano 1072 razy
ilustracjastrzałka

Gazeta.pl zmieniła stronę główną. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-z-nowa-strona-glowna-i-nowym-logo,23654,artykul.html

- To prawdopodobnie największa zmiana w historii portalu, ale to nadal ta sama Gazeta.pl, tylko w nowocześniejszej i atrakcyjniejszej formie. Jesteśmy dumni z tego, kim jesteśmy. Chcieliśmy zachować styl i charakter, który cenią nasi czytelnicy, a jednocześnie dać im produkt, który wygląda jak przystało na rok 2015 - mówi Paweł Stremski, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl ma nowy układ - zwiększyła się w nim liczba prezentowanych zdjęć, formatów graficznych oraz materiałów wideo. Witryna jest podzielona na duże, atrakcyjne wizualnie obszary tematyczne, zawierające większą liczbę materiałów. Niektóre z działów zyskały nie tylko nową formę graficzną, ale też poszerzyły zawartość - "Biznes" łączy się teraz z "Technologiami", "Kultura" z "Rozrywką", a "Styl Życia" został rozbudowany o nowe podsekcje: "Moda i uroda", "Dom i wnętrza" oraz "Rekreacja". Stronę główną Gazeta.pl zamyka obszar "Nie przegap", w którym użytkownicy znajdą najciekawsze materiały z serwisów, prezentowane wcześniej na stronie głównej, a teraz podane w bardzo atrakcyjnej graficznie formie.

Na Gazeta.pl dodatkowo wprowadzono nowy sposób przedstawiania autorów poszczególnych materiałów. Przy najważniejszych artykułach z każdego obszaru będą prezentowane zdjęcia oraz nazwiska ich twórców. Wyeksponowane będą również oryginalne formaty, które wyróżniają Gazeta.pl na rynku - m.in. rysunki Marka Raczkowskiego, quizy Michała Protaziuka, "Faktoid" Filipa Połoski czy "Weekend" Hani Rydlewskiej.

Nowa strona główna Gazeta.pl jeszcze wyraźniej podkreśla najważniejsze i najciekawsze tematy. Najnowsze informacje pojawiają się w specjalnym obszarze LIVE. - Naszym długofalowym celem jest automatyczne dopasowanie strony do czytelnika, jego zachowań, zainteresowań i potrzeb
- wyjaśnia Paweł Stremski. - Pierwszym krokiem jest wprowadzenie specjalnego rankingu najnowszych i najpopularniejszych treści na stronie, który z powodzeniem sprawdza się w naszych aplikacjach. W kolejnych miesiącach będziemy testowali nowe pomysły day- i weekpartingowe - dodaje.

Nowa Gazeta.pl to też zmiana identyfikacji wizualnej. Jej autorem jest White Cat Studio. Motywem przewodnim nowego logo pozostał układ 9 kropek, który towarzyszy Gazeta.pl od momentu powstania. - Poprzednia identyfikacja wizualna z 2006 roku "zestarzała się" i nie odpowiadała już temu, czym dzisiaj jest Gazeta.pl - mówi Kalina Wyszyńska, dyrektor działu marketingu w Gazeta.pl. - Zależało nam na tym, by nowe logo łączyło wszystkie platformy, na których dostępna jest Gazeta.pl i w pełni oddawało jej charakter - dodaje.

Zmiany w Gazeta.pl obejmują nie tylko pełną wersję strony www, ale także wersję mobilną oraz aplikację Gazeta.pl LIVE na najważniejsze systemy - Android, iOS oraz Windows Phone 8.

Nowa strona główna Gazeta.pl to lepszy i ciekawszy produkt reklamowy. Klienci mogą skorzystać z oferty reklamowej obejmującej m.in. duże, poziome formaty graficzne, kontekstowe formaty w obszarach tematycznych, a także duży wybór formatów content marketingowych. Zwiększyły się też możliwości prezentacji partnerskich treści reklamowych oraz realizacji projektów specjalnych.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Większość artykułów w abonamencie.. Nie! Dziękuję!

brak ikonki
,

Przydałby się jeszcze jakiś mocny i świeży claim..

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764