logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

  PR 22.04.2021, przeczytano 471 razy

Już w najbliższy weekend Gazeta.pl zaprezentuje kolejne interaktywne formaty, rozszerzając tym samym swoją ofertę wideo. W sobotę, 24 kwietnia br. na stronie głównej portalu nastąpi premiera „Interaktywnego Sport Quizu”, a 1 maja – „Wyboru Plotka”. Gazeta.pl jest liderem w zakresie interaktywnych formatów w polskim internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-z-nowymi%2C-interaktywnymi-formatami-wideo,391171,artykul.html

Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na rodzimym rynku. W czerwcu 2020 roku portal z sukcesem wprowadził formaty: Virtual Showroom, dzięki któremu widz może wirtualnie wejść do wnętrza samochodu i poznać szczegóły jego wyposażenia, „Modny wybór”, oddający w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji modowej oraz Click2Shop, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo. W najbliższych dniach Gazeta.pl zaprezentuje dwa zupełnie nowe projekty. W sobotę, 24 kwietnia br. na głównej stronie portalu swoją premierę będzie mieć „Interaktywny Sport Quiz”, a 1 maja – „Wybór Plotka”. Wcześniej oba formaty pojawią się odpowiednio na Sport.pl i Plotek.pl.

Interaktywny Sport Quiz” to doskonała rozrywka dla wszystkich fanów sportu. Podczas zabawy widzowie mierzą się z pytaniami z różnych dziedzin sportu. Od razu dowiadują się, czy dokonali właściwego wyboru, a na koniec otrzymują ostateczną punktację. „Wybór Plotka” to natomiast przegląd showbiznesowych wydarzeń minionego tygodnia -  tym razem jednak to widz sam zdecyduje, o czym chce posłuchać, a co pominąć. Będzie więc nie tylko odbiorcą, ale także twórcą swojego własnego odcinka programu wideo. To pierwsze tego typu formaty w polskim internecie angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.

– Pandemia spowodowała bardzo duże zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w dużej mierze przenosząc uwagę użytkowników w stronę internetu – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. – W sieci nie tylko pracujemy, ale także szukamy kontaktów ze znajomymi, sięgamy po rozrywkę oraz robimy zakupy. Ta nowa rzeczywistość spowodowała, że 68% z nas chce dostawać informacje o nowych produktach w krótkich filmikach*, a aż 84% badanych jako kluczową aktywność w sieci wskazało oglądanie krótkich materiałów wideo – to o 34% więcej niż w 2018 roku**. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój redakcyjnych projektów wideo. Interaktywne formaty dają użytkownikowi możliwość wpływania na przebieg odcinka, przez co są bardzo angażujące. Pozwalają na lepszą ekspozycję produktu i wydłużają czas kontaktu z marką, dając też możliwość przekierowania widza z materiału od razu do sklepu internetowego – tłumaczy.

– Konsumenci oczekują od marek więcej kontaktu, który w czasach pandemii możliwy jest głównie w internecie – mówi Beata Żebrowska, dyrektor działu wideo w Gazeta.pl. – Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które daje nasz player wideo, marki mogą zaprosić użytkowników do wspólnej zabawy treścią i własnym produktem. Daje to możliwość interakcji z marką w natywnym środowisku wydawcy, a przy okazji zapewnia reklamodawcom brand safety – dodaje.

Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764