logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

  PR 22.04.2021, przeczytano 258 razy

Już w najbliższy weekend Gazeta.pl zaprezentuje kolejne interaktywne formaty, rozszerzając tym samym swoją ofertę wideo. W sobotę, 24 kwietnia br. na stronie głównej portalu nastąpi premiera „Interaktywnego Sport Quizu”, a 1 maja – „Wyboru Plotka”. Gazeta.pl jest liderem w zakresie interaktywnych formatów w polskim internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-z-nowymi%2C-interaktywnymi-formatami-wideo,391171,artykul.html

Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju interaktywnych form wideo na rodzimym rynku. W czerwcu 2020 roku portal z sukcesem wprowadził formaty: Virtual Showroom, dzięki któremu widz może wirtualnie wejść do wnętrza samochodu i poznać szczegóły jego wyposażenia, „Modny wybór”, oddający w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji modowej oraz Click2Shop, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo. W najbliższych dniach Gazeta.pl zaprezentuje dwa zupełnie nowe projekty. W sobotę, 24 kwietnia br. na głównej stronie portalu swoją premierę będzie mieć „Interaktywny Sport Quiz”, a 1 maja – „Wybór Plotka”. Wcześniej oba formaty pojawią się odpowiednio na Sport.pl i Plotek.pl.

Interaktywny Sport Quiz” to doskonała rozrywka dla wszystkich fanów sportu. Podczas zabawy widzowie mierzą się z pytaniami z różnych dziedzin sportu. Od razu dowiadują się, czy dokonali właściwego wyboru, a na koniec otrzymują ostateczną punktację. „Wybór Plotka” to natomiast przegląd showbiznesowych wydarzeń minionego tygodnia -  tym razem jednak to widz sam zdecyduje, o czym chce posłuchać, a co pominąć. Będzie więc nie tylko odbiorcą, ale także twórcą swojego własnego odcinka programu wideo. To pierwsze tego typu formaty w polskim internecie angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.

– Pandemia spowodowała bardzo duże zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w dużej mierze przenosząc uwagę użytkowników w stronę internetu – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. – W sieci nie tylko pracujemy, ale także szukamy kontaktów ze znajomymi, sięgamy po rozrywkę oraz robimy zakupy. Ta nowa rzeczywistość spowodowała, że 68% z nas chce dostawać informacje o nowych produktach w krótkich filmikach*, a aż 84% badanych jako kluczową aktywność w sieci wskazało oglądanie krótkich materiałów wideo – to o 34% więcej niż w 2018 roku**. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój redakcyjnych projektów wideo. Interaktywne formaty dają użytkownikowi możliwość wpływania na przebieg odcinka, przez co są bardzo angażujące. Pozwalają na lepszą ekspozycję produktu i wydłużają czas kontaktu z marką, dając też możliwość przekierowania widza z materiału od razu do sklepu internetowego – tłumaczy.

– Konsumenci oczekują od marek więcej kontaktu, który w czasach pandemii możliwy jest głównie w internecie – mówi Beata Żebrowska, dyrektor działu wideo w Gazeta.pl. – Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które daje nasz player wideo, marki mogą zaprosić użytkowników do wspólnej zabawy treścią i własnym produktem. Daje to możliwość interakcji z marką w natywnym środowisku wydawcy, a przy okazji zapewnia reklamodawcom brand safety – dodaje.

Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Tomasz Bocheński nagrodzony przez Society for News Design
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, jako jedyny z Polski, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of Print News Design. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go
10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas...
Business Insider uruchamia platformę Business Insider TRENDS, która będzie skupiać aktywności dotyczące trendów w biznesie i technologii zmieniających biznes. Wśród podejmowanych inicjatyw w ramach platformy Business Insider TRENDS znajdzie się cykl konferencji on-line, publikacja raportu Business Insider Global Trends Report o światowych trendach, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764