logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl zaprasza na webinar poświęcony Avanti24.pl

  PR 30.03.2021, przeczytano 714 razy

Już 1 kwietnia br. odbędzie się kolejny webinar Gazeta.pl w ramach projektu edukacyjnego dla klientów Gazeta.pl Lab, prowadzonego sukcesywnie od 2018 r. Podczas najbliższego spotkania online eksperci będą dyskutować m.in. o tym, jak interpretować dane o skuteczności oraz na co zwracać uwagę przy kierowaniu reklamy do zmieniającej się grupy docelowej. Spotkanie poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-zaprasza-na-webinar-poswiecony-avanti24.pl,390837,artykul.html

Portal Gazeta.pl regularnie zaprasza klientów i marketerów na eksperckie webinary dotyczące różnych zagadnień związanych z marketingiem, mediami i sprzedażą. Już 1 kwietnia o godzinie 13:00 odbędzie się kolejne z cyklu spotkań. Najbliższa rozmowa zostanie poświęcona pułapkom performance marketingu oraz sposobom na sprostanie nowym wyzwaniom rynkowym.

W webinarze weźmie udział Katarzyna Żechowicz, kierownik redakcji Avanti24.pl, która zaprezentuje nową stronę serwisu i opowie o tym, dlaczego jest on czymś więcej niż tylko marketplacem. W rozmowie uczestniczyć będzie także Witold Wrodarczyk – założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert przybliży temat pułapek performance marketingu. Gościem specjalnym spotkania będzie Karolina Szewczykowska – CEO Dampai Warsaw. W swoim wystąpieniu wyjaśni m.in., jakie cele stawia przed sobą kameralna marka modowa, by sprostać nowym wymaganiom rynkowym. Webinar poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.  

  • Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji TUTAJ.

–  Przygotowując nasze webinary, stawiamy przede wszystkim na zawartość merytoryczną – mówi Marta Wiercińska. – To dlatego dbamy o to, aby w każdym spotkaniu brali udział eksperci w swoich dziedzinach oraz dziennikarze Gazeta.pl. Przed nami jeszcze wiele inspirujących spotkań, które mamy nadzieję będą cieszyć się dużym zainteresowaniem – dodaje.

– Serwis Avanti24.pl przeszedł prawdziwą metamorfozę – wyjaśnia Katarzyna Żechowicz. – Na początku był związany z tytułem prasowym, potem stał się serwisem kontentowym, a od niedawna jest prężnie działającym marketplacem, na którym zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Uważnie obserwujemy, czego potrzebują nasi użytkownicy i tworzymy odpowiadające na to zapotrzebowanie treści, o czym chcemy opowiedzieć m.in. podczas najbliższego webinaru – dodaje Żechowicz.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764