logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta.pl. Portal Od Nowa” – druga odsłona kampanii

  PR 05.12.2007, przeczytano 567 razy

Ruszyła kampania reklamowa portalu Gazeta.pl. Działania promocyjne bezpośrednio nawiązują do kampanii wizerunkowej przeprowadzonej w lutym 2007 r., podczas której portal Gazeta.pl reklamowało ponad 17 tysięcy internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl.-portal-od-nowa--druga-odslona-kampanii,6486,artykul.html

Celem kampanii jest utrwalenie efektów, które przyniosły działania reklamowe prowadzone w lutym br. Dzięki nim znajomość wspomagana marki Gazeta.pl wzrosła o 15 punktów procentowych. W towarzyszącym kampanii serwisie Odnowa.Gazeta.pl ponad 17 tys. internautów stworzyło prawie 30 tysięcy banerów reklamujących portal i jego serwisy.

- Hasło „Kto buduje Gazeta.pl?" podkreśla zaangażowanie użytkowników w tworzenie treści internetowych. W dużej mierze to internauci dostarczają treści do portalu, pisząc blogi, kometarze, informując o ważnych wydarzeniach, a nawet samodzielnie tworząc informacje - wyjaśnia Anna Ałaszkiewicz, manager w dziale marketingu Pionu Internet Agory.

Działania promocyjne przebiegają w outdoorze (ekskluzywne nośniki AMS: backlight, citylight i cityscroll), prasie (dzienniki) i internecie (zasięgi sieci Ad.net). Kreacje internetowe przygotowała agencja Byss, pozostałe - agencja K2 i dział marketingu Pionu Internet Agory. Media zaplanowali i kupili Hypermedia Interactive oraz dział marketingu. Kampania potrwa do początku grudnia br.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764