logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazetki Intemarché wyróżnione w programie Adretail Inspiro

  PR 09.11.2017, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Gazetki promocyjne sieci sklepów spożywczych Intermarché zwyciężyły w kategorii Supermarketów w Programie AdRetail Inspiro. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki. To pierwsze tego typu wyróżnienie dla należącej do Grupy Muszkieterów sieci handlowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazetki-intemarch%C3%A9-wyroznione-w-programie-adretail-inspiro,34425,artykul.html

Sieć sklepów spożywczych Intermarché, wchodząca w skład Grupy Muszkieterów, zwyciężyła w tegorocznym Programie AdRetail Inspiro. W tej edycji programu, kapituła oceniała materiały za I kwartał 2017 roku. Eksperci docenili gazetki promocyjne sklepu i przyznali im wyróżnienie w kategorii Supermarkety. W uzasadnieniu podali, że gazetki promocyjne Intermarché mają najlepiej wyeksponowane ceny i promocje w kategorii Supermarketów, a produkty są przedstawione w atrakcyjny i przejrzysty dla konsumenta sposób. Dodatkowo, gazetki Intermarché oceniono jako najbardziej czytelne dla konsumentów, a jednocześnie oferujące estetyczną prezentację graficzną.

Patrząc na zdanie polskich konsumentów, można stwierdzić, że gazetki promocyjne są ważnym atrybutem marketingu sieci handlowych. Według danych zebranych przez AdRetail aż 52 proc. badanych czyta je i uważa za przydatne źródło informacji. Warto zaznaczyć, że co roku sieci handlowe drukują ok. 6 miliardów gazetek promocyjnych, a w tym aż 15 tys. różnych wydań zbierających ponad milion promocji. Silna konkurencja skłania sieci handlowe do doskonalenia tego narzędzia.

- Najważniejsze jest dobre rozpoznanie klientów i ich oczekiwań oraz zrozumienie co jest dla nich ważne, na co zwracają uwagę i co do nich przemawia. Dlatego konstrukcja naszych gazetek promocyjnych opiera się na szeregu badań oraz obserwacji rynku i trendów – mówi Anna Oriol, Lider Zespołu Specjalistów d.s. gazetki handlowej w sieci Intermarché – Ponadto, aby zdiagnozować potrzeby konsumenta, należy zrozumieć jego trudności w postrzeganiu i odbiorze docierających do niego licznych komunikatów. To pomaga stworzyć jasny i zrozumiały przekaz. Szybkie tempo współczesnego życia utrudnia lekturę rozbudowanych treści, dlatego nasze gazetki prezentują najważniejsze z punktu widzenia klienta informacje – dodaje Anna Oriol.

Celem programu AdRetail Inspiro jest wyłonienie najciekawszych na rynku gazetek reklamowo - promocyjnych, stworzonych przez sieci handlowe działające na polskim rynku. Łącznie przeanalizowano działania związane z gazetkami promocyjnymi 36 sieci. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Grupa AdRetail przy udziale portalu Interia.pl, Radia RMF FM oraz serwisu agencyjnego MondayNews.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764