logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazetki Intemarché wyróżnione ponownie w Adretail Inspiro

  PR 19.06.2018, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazetki-intemarch%C3%A9-wyroznione-ponownie-w-adretail-inspiro,36950,artykul.html

Co wyróżnia gazetki Intermarché?

Sieć Intermarché przygotowuje gazetki promocyjne dla swoich klientów z najwyższą starannością, obejmującą również dbałość o detale graficzne. Wysiłek ten doceniła Kapituła Programu AdRetail Inspiro. Dzięki jej głosom gazetki Intermarché zwyciężyły w kategorii Supermarkety w 2017 roku. Materiały promocyjne tej sieci wyróżniają się czytelnym układem oraz estetyczną prezentacją graficzną. Ceny produktów i informacje o promocjach są dobrze wyeksponowane, dzięki czemu klienci z łatwością znajdują w gazetkach artykuły, których potrzebują oraz takie, na które warto zwrócić uwagę.

– Gazetka musi być jednocześnie atrakcyjna wizualnie i łatwa w odbiorze, musi odpowiadać na oczekiwania klientów, a jednocześnie realizować strategie nasze i naszych partnerów – mówi Armen Papazjan, Dyrektor Generalny Intermarché, i dodaje – Udoskonalanie gazetek Intermarché jest dla nas stałym procesem. Największą zachętą do tego są oczywiście klienci i ich potrzeby, ale jest nam niezmiernie miło, że nasze wysiłki są też doceniane przez specjalistów branży. Dziękujemy za przyznane wyróżnienie.

Jak powstają gazetki Intermarché?

Praca nad gazetkami promocyjnymi w sieci Intermarché jest planowana z wielotygodniowym wyprzedzeniem po to, aby były one dostosowane do kalendarza sezonowych i cyklicznych wydarzeń, ponieważ każda z nich ma dedykowaną misję komunikacyjną. Sieć zwraca również szczególną uwagę, by gazetki uwzględniały aktualne potrzeby i oczekiwania klientów. Co więcej, gazetki mają za zadanie realizować strategię całej sieci, jak i promować wybrane grupy produktów, np. owoce i warzywa czy mięso i wędliny, zwłaszcza te wytwarzane na miejscu, w wędzarniach w sklepach.

Przejrzystość graficzna gazetek Intermarché jest efektem starannie przemyślanych działań. Niejednokrotnie w procesie kreowania grafiki jest konieczne połączenie sprzecznych dążeń, np. dobrej ekspozycji wybranego produktu z jednoczesnym umieszczeniem możliwie maksymalnej ilości asortymentu sprzedażowego na danej stronie.

O programie AdRetail Inspiro

Program AdRetail Inspiro organizuje Grupa AdRetail, zrzeszającą takie serwisy, jak: Promocyjni.pl, Okazjum.pl, Promoceny.pl, które na swoich stronach prezentują gazetki promocyjne i katalogi sklepowe sieci handlowych, a tym samym pomagają konsumentom porównywać ceny i rozsądnie planować zakupy.

W ramach programu specjaliści z AdRetail postawili sobie za cel wybranie najciekawszych gazetek promocyjnych na rynku tworzonych przez sieci handlowe. Gazetki były oceniane,   w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych i funkcjonalności.

Co ważne, gazetki Intermarché zostały wyróżnione również w ubiegłym roku w tej samej kategorii. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764