logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazetki Intermarché docenione przez branżę

  PR 21.03.2019, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez Kapitułę Programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazetki-intermarch%C3%A9-docenione-przez-branze,381740,artykul.html

Z raportu „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 r.” przygotowanego przez firmy Moja Gazetka i Listonic wynika, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki promocyjne przed prawie każdymi zakupami. Okazuje się jednak, że rzadko jest to spowodowane poszukiwaniem konkretnego produktu. Polacy bardzo skrupulatnie podchodzą do planowania swoich zakupów, mając na uwadze oszczędność czasu i pieniędzy. Z raportu wynika, że gazetki okazują się być przy tym niezwykle pomocnym narzędziem.

Grupa Muszkieterów, w której skład wchodzi sieć supermarketów spożywczych Intermarché zdaje sobie sprawę z potencjału marketingowego, jaki posiadają materiały promocyjne kierowane do klientów. W związku z tym oferuje im gazetki dopracowane z najwyższą starannością, zachowując dbałość o detale graficzne.

– Wyróżnienie dla naszych gazetek promocyjnych to niewątpliwie wspólny sukces pracowników centrali oraz naszych franczyzobiorców. Osiągnięcie tego wyróżnienia to efekt intensywnej pracy i starań  wielu utalentowanych osób – Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché i dodaje – Cieszymy się, że praca, jaką wkładamy w budowanie sukcesu sieci Intermarché jest zauważana oraz doceniana przez klientów i specjalistów branży.

O programie AdRetail Inspirio

Program AdRetail Inspirio organizuje Grupa AdRetail. Celem programu jest wybranie najciekawszych gazetek promocyjnych na rynku tworzonych przez sieci handlowe. Gazetki były oceniane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych i funkcjonalności.

Co ważne, gazetki Intermarché zostały wyróżnione również w 2017 i 2018  roku w kategorii najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764