W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez Kapitułę Programu.
Z raportu „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 r.” przygotowanego przez firmy Moja Gazetka i Listonic wynika, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki promocyjne przed prawie każdymi zakupami. Okazuje się jednak, że rzadko jest to spowodowane poszukiwaniem konkretnego produktu. Polacy bardzo skrupulatnie podchodzą do planowania swoich zakupów, mając na uwadze oszczędność czasu i pieniędzy. Z raportu wynika, że gazetki okazują się być przy tym niezwykle pomocnym narzędziem.
Grupa Muszkieterów, w której skład wchodzi sieć supermarketów spożywczych Intermarché zdaje sobie sprawę z potencjału marketingowego, jaki posiadają materiały promocyjne kierowane do klientów. W związku z tym oferuje im gazetki dopracowane z najwyższą starannością, zachowując dbałość o detale graficzne.
– Wyróżnienie dla naszych gazetek promocyjnych to niewątpliwie wspólny sukces pracowników centrali oraz naszych franczyzobiorców. Osiągnięcie tego wyróżnienia to efekt intensywnej pracy i starań wielu utalentowanych osób – Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché i dodaje – Cieszymy się, że praca, jaką wkładamy w budowanie sukcesu sieci Intermarché jest zauważana oraz doceniana przez klientów i specjalistów branży.
O programie AdRetail Inspirio
Program AdRetail Inspirio organizuje Grupa AdRetail. Celem programu jest wybranie najciekawszych gazetek promocyjnych na rynku tworzonych przez sieci handlowe. Gazetki były oceniane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych i funkcjonalności.
Co ważne, gazetki Intermarché zostały wyróżnione również w 2017 i 2018 roku w kategorii najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki.
Źródło: Grupa Muszkieterów