logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazetki Intermarché docenione przez branżę

  PR 21.03.2019, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez Kapitułę Programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazetki-intermarch%C3%A9-docenione-przez-branze,381740,artykul.html

Z raportu „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 r.” przygotowanego przez firmy Moja Gazetka i Listonic wynika, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki promocyjne przed prawie każdymi zakupami. Okazuje się jednak, że rzadko jest to spowodowane poszukiwaniem konkretnego produktu. Polacy bardzo skrupulatnie podchodzą do planowania swoich zakupów, mając na uwadze oszczędność czasu i pieniędzy. Z raportu wynika, że gazetki okazują się być przy tym niezwykle pomocnym narzędziem.

Grupa Muszkieterów, w której skład wchodzi sieć supermarketów spożywczych Intermarché zdaje sobie sprawę z potencjału marketingowego, jaki posiadają materiały promocyjne kierowane do klientów. W związku z tym oferuje im gazetki dopracowane z najwyższą starannością, zachowując dbałość o detale graficzne.

– Wyróżnienie dla naszych gazetek promocyjnych to niewątpliwie wspólny sukces pracowników centrali oraz naszych franczyzobiorców. Osiągnięcie tego wyróżnienia to efekt intensywnej pracy i starań  wielu utalentowanych osób – Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché i dodaje – Cieszymy się, że praca, jaką wkładamy w budowanie sukcesu sieci Intermarché jest zauważana oraz doceniana przez klientów i specjalistów branży.

O programie AdRetail Inspirio

Program AdRetail Inspirio organizuje Grupa AdRetail. Celem programu jest wybranie najciekawszych gazetek promocyjnych na rynku tworzonych przez sieci handlowe. Gazetki były oceniane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych i funkcjonalności.

Co ważne, gazetki Intermarché zostały wyróżnione również w 2017 i 2018  roku w kategorii najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764