logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GDD 2021 solidarni*

  PR 08.03.2021, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Przed nami już 14. edycja festiwalu o projektowaniu, ale pierwsza o współodpowiedzialności. Tegoroczne hasło – solidarni – to między innymi zawołanie do działania i nie pozostawania biernym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdd-2021-solidarni%2A,390533,artykul.html

Gdynia Design Days 2021 to dla nas okazja do zrewidowania własnych działań pod kątem wpływu na planetę oraz bliskie otoczenie, w tym miasto, dzielnicę, lokalną społeczność. Jednym z elementów, który będzie to odzwierciedlał, jest wizualna oprawa festiwalu.

Do współpracy po raz kolejny zaprosiliśmy Hardziej Studio, czyli Patryka Hardzieja i Adę Zielińską, którzy bardzo odważnie podeszli do tegorocznej komunikacji.  

- Hasło solidarni zwraca uwagę na aspekt społeczny projektowania, na współodpowiedzialność, na człowieczeństwo, na przyjaźń. Tak szczerych intencji nie można promować w sposób reklamowy, wyidealizowany, zakłamany. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie bezkompromisowe, ale jednak przezroczyste. Proste, czarne litery zapisane najbardziej powszechnym krojem pisma, jakim jest Times New Roman, przekazują komunikaty takimi jakimi są – bez dodatkowej kokieterii i odwracania uwagi. Dzięki temu możemy zakomunikować mocniej to co jest naprawdę ważne - Patryk Hardziej i Ada Zielińska | Hardziej Studio

Źródło: Centrum Designu | PPNT Gdynia

www.ppnt.gdynia.pl

Dodatkowe informacje:

*czternasta edycja festiwalu o projektowaniu i pierwsza o współodpowiedzialności.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764