logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gdynia Design Days 2020 - 4-11 lipca

   09.06.2020, przeczytano 1034 razy
ilustracjastrzałka

Już 4 lipca rusza wyjątkowa edycja online Gdynia Design Days stworzona specjalnie na czas kryzysu. Choć w tym roku nie zobaczymy się w Gdyni, zamelduj się na platformie GDD i weź udział w festiwalu. Znajdziesz tu porządna dawkę inspiracji, morze merytorycznej wiedzy i dołączysz do społeczność GDD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdynia-design-days-2020---4-11-lipca,387370,artykul.html

platforma GDD – sprawdź program i zamelduj się

Aby kontynuować globalną dyskusję pod tegorocznym hasłem festiwalu UWAGA, Organizatorzy  postanowili przeprojektować GDD i przenieść wydarzenia do sieci. Między 4 – 11 lipca użytkownicy będą mogli wziąć udział m.in. w wykładach, dyskusjach i warsztatach, wszystko dzięki dedykowanej platformie GDD. Zamelduj się i stań się częścią festiwalowej społeczności. Spotkasz tu osoby prowadzące warsztaty, kuratorów, prelegentów a także cały team GDD  i innych uczestników. W tegorocznym programie znalazło się to co najlepsze:

  • GDD stage to tu możesz posłuchać o najbardziej palących problemach współczesności.,
  • warsztaty GDD, podczas których uczestnicy poznają narzędzia zwiększające kompetencje,
  • Design talks Business stage czyli przestrzeń wypełniona inspiracyjnymi prezentacjami i wartościowymi studiami przypadku ze świata biznesu,
  • warsztaty Design talks Business, podczas, których uczestnicy poznają morze praktycznych narzędzi i metod do zastosowania w swoich organizacjach.

W tym roku liczą się chęci, możesz dołączyć z każdego miejsca na świecie. Udział w wyjątkowej edycji online GDD, DtB Summit i DtB First Steps jest całkowicie bezpłatny. Aby uczestniczyć w wykładach wystarczy dołączyć do platformy GDD. Dodatkowe zapisy obowiązują na warsztaty ze względu na ograniczoną liczbę miejsc. Zapisy do części biznesowej czyli  DtB Summit i DtB First Steps ruszyły 8 czerwca. Rejestracja na pozostałe warsztaty będzie uruchomiona 15 czerwca.

przewodnik GDD

Każdego roku, specjalnie na Gdynia Design Days, kreujemy wystawy kuratorskie będące interpretacją hasła edycji i spojrzeniem na zagadnienia z nim związane z różnych perspektyw. Dzięki decyzji o przeniesieniu się w całości do środowiska online, Organizatorzy będą mogli zaprezentować wystawy w formie interaktywnego przewodnika GDD. Do współpracy zaprosili 8 kuratorów, którzy przedstawią zagadnienia związane z hasłem GDD 2020 UWAGA. Premierowo wszystkie treści zawarte w przewodniku GDD zostaną upublicznione w dniu startu festiwalu, 4 lipca. Ten przegląd produktów, usług i prototypów będzie wspaniałym miejscem do poszukiwania najlepszych rozwiązań i designu o najwyższych standardach.

GDD2020 #UWAGA

Źródło: Centrum Designu Gdynia

www.ppnt.gdynia.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764