logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gdynia przyzna granty na działania w przestrzeni miejskiej

  PR 19.02.2018, przeczytano 1022 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nabór ofert w konkursie na wdrażanie dobrych praktyk projektowych, organizowanym przez PPNT Gdynia – Centrum Designu. O dotację mogą obiegać się organizacje pożytku publicznego działające w obszarze wzornictwa i rewitalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdynia-przyzna-granty-na-dzialania-w-przestrzeni-miejskiej,35497,artykul.html

Każdego roku Gdynia przyznaje dotacje organizacjom pozarządowym w otwartych konkursach ofert. Realizacjom projektów z zakresu kształtowania przyjaznej przestrzeni miejskiej i wdrażaniu praktyk projektowych towarzyszą konsultacje społeczne, co pozwala nie tylko zmieniać wizualny obraz miasta, ale także integrować i wpływać na nawiązywanie pozytywnych relacji mieszkańców.

W poprzednich latach za sprawą konkursu na jednym z redłowskich bloków umieszczono neonowy miejski witacz autorstwa Traffic Design, a dzięki działaniom Stowarzyszenia Inicjatywa Miasto zbudowano miejski ogród w dzielnicy Witomino. W ubiegłym roku udało się także ożywić okolice pałacu w Parku Kolibki, gdzie stanęła wielofunkcyjna ławka, doskonale sprawdzająca się jako miejsce wspólnego odpoczynku, pikniku, a nawet jazdy na deskorolce.

Termin naboru ofert do tegorocznej edycji konkursu upływa 9 marca. Na realizację projektów przeznaczono kwotę 100 000 zł. O wyborze projektów zadecyduje powołana przez Prezydenta Miasta Gdyni Komisja Oceniająca, która pod uwagę weźmie estetykę, jakość, trwałość i użyteczność proponowanych rozwiązań.


Więcej informacji na stronie www.centrumdesignu.gdynia.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Źródło: PPNT Gdynia – Centrum Designu

www.ppnt.gdynia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Szczepaniak jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media. 
Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764