logo
WIADOMOŚCI

Gdyńskie Centrum Kultury: Konkurs na identyfikację wizualną

redakcja   06.03.2018, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka

Celem Konkursu jest wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdynskie-centrum-kultury:-konkurs-na-identyfikacje-wizualna,35675,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty – dwuetapowy i składa się z następujących etapów:

  • I etap – przedstawienie portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.
  • II etap – wykonanie przez 5 wybranych podmiotów 2 wstępnych koncepcji logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku, wybór zwycięzcy oraz przygotowanie przez niego pełnego systemu identyfikacji wizualnej, zgodnie z zakresem z Załącznika nr 1.


Nagrody:

Nagroda główna – 15000 zł brutto



Terminy:

  1. Nadsyłanie portfolio – do 14 marca 2018
  2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 22 marca 2018
  3. Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018
  4. Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018
  5. Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – do 15 czerwca 2018


Źródło: Centrum Kultury w Gdyni

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Złota kampania” w finale Golden Pin Design Award 2018
„Złota kampania” promująca Sąd Ostateczny Hansa Memlinga przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio, otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award 2018 organizowanego przez Tajwan Design Centre.
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone