logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gdzie Cię grześkość poniesie: Nowa kampania marki Grześki

  PR 22.05.2014, przeczytano 3520 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła druga odsłona kampanii wafelków Grześki przygotowana w ramach długofalowej komunikacji „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Tym razem komunikacja skupia się na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej „Gdzie Cię grześkość poniesie?” realizowanej wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Kampania obejmie swoim zasięgiem TV, radio, prasę i Internet. Komunikację wzmocnią działania PR oraz promocja w punktach sprzedaży. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada Agencja XConcept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdzie-cie-grzeskosc-poniesie%3A-nowa-kampania-marki-grzeski,21712,artykul.html

Nowa odsłona kampanii kontynuuje zmiany w komunikacji marki, mające na celu budowanie wizerunku „Grześków” w oparciu o ideę grześkości i przesłanie „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Dodatkowym celem realizowanych obecnie działań jest promocja ogólnopolskiej akcji „Gdzie Cię grześkość poniesie?”, w którym codziennie można wygrać podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. Partnerem aktywacji konsumenckiej są Polskie Linie Lotnicze LOT.

Marki Grześki oraz LOT łączy tradycja, kilkadziesiąt lat doświadczeń na polskim rynku oraz polski kapitał. Połączenie wspólnych wartości oraz różnych kompetencji ma budować efekt synergii dla obu marek. Dla marki Grześki akcja z PLL LOT to możliwość zaoferowania wartości dodanej dla swoich konsumentów, uatrakcyjnienia wizerunku oraz możliwość rozszerzenia grupy docelowej. Dzięki wspólnym działaniom możemy zaproponować konsumentom akcję w prawdziwie „odLOTowym” stylu – a przy tym wyróżniającą się na tle działań innych marek z kategorii. – mówi Joanna Kozakiewicz, szefowa Trade Marketingu, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.

W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano kampanię telewizyjną realizowaną w stacjach tematycznych TVN, TVP i Polsatu, m.in.: TVP HD, TVP info, Polsat Sport, Polsat Biznes, kanały BBC, TVN 24, TVN Style, kanały Discovery (spoty 15- i 30-sekundowe). Siła przekazu opiera się na elementach znanych już z pierwszej odsłony kampanii teasującej nową komunikację. Niestandardowa animacja, humor i gra słów oraz lubiani aktorzy - Dorota Chotecka, Grzegorz Małecki, Jan Jankowski, nadający osobowość i charakter postaciom.


Aktywacji „Gdzie Cię grześkość poniesie?” towarzyszy również intensywna kampania promocyjna w prasie (w Travelerze, Focusie, Gali, Avanti, Czterech Kątach), w  Internecie (m.in. serwisy VoD, YouTube) i w mediach społecznościowych (profile FB Grześków i LOT-u, Twitter, Instagram) oraz na bankomatach. Kampania jest wspierana również w serwisie podroze.onet.pl, w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach, na stronie głównej grzeski.pl, lot.com oraz w nowym serwisie lot.com/inspiracje.

Równolegle prowadzone są działanie wspierające w punktach sprzedaży. Grześkowe standy oraz materiały POS eksponowane są  – zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.

Działania wspierające konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie” realizowane będą do 11  lipca br.

Za przygotowanie strategii, kreację oraz całościową realizację kampanii i akcji konkursowej odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów - Universal McCann.

Źródło: XConcept

grzeski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764