Ruszyła druga odsłona kampanii wafelków Grześki przygotowana w ramach długofalowej komunikacji „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Tym razem komunikacja skupia się na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej „Gdzie Cię grześkość poniesie?” realizowanej wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Kampania obejmie swoim zasięgiem TV, radio, prasę i Internet. Komunikację wzmocnią działania PR oraz promocja w punktach sprzedaży. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada Agencja XConcept.
Nowa odsłona kampanii kontynuuje zmiany w komunikacji marki, mające na celu budowanie wizerunku „Grześków” w oparciu o ideę grześkości i przesłanie „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Dodatkowym celem realizowanych obecnie działań jest promocja ogólnopolskiej akcji „Gdzie Cię grześkość poniesie?”, w którym codziennie można wygrać podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. Partnerem aktywacji konsumenckiej są Polskie Linie Lotnicze LOT.
Marki Grześki oraz LOT łączy tradycja, kilkadziesiąt lat doświadczeń na polskim rynku oraz polski kapitał. Połączenie wspólnych wartości oraz różnych kompetencji ma budować efekt synergii dla obu marek. Dla marki Grześki akcja z PLL LOT to możliwość zaoferowania wartości dodanej dla swoich konsumentów, uatrakcyjnienia wizerunku oraz możliwość rozszerzenia grupy docelowej. Dzięki wspólnym działaniom możemy zaproponować konsumentom akcję w prawdziwie „odLOTowym” stylu – a przy tym wyróżniającą się na tle działań innych marek z kategorii. – mówi Joanna Kozakiewicz, szefowa Trade Marketingu, Jutrzenka Colian Sp. z o.o.
W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano kampanię telewizyjną realizowaną w stacjach tematycznych TVN, TVP i Polsatu, m.in.: TVP HD, TVP info, Polsat Sport, Polsat Biznes, kanały BBC, TVN 24, TVN Style, kanały Discovery (spoty 15- i 30-sekundowe). Siła przekazu opiera się na elementach znanych już z pierwszej odsłony kampanii teasującej nową komunikację. Niestandardowa animacja, humor i gra słów oraz lubiani aktorzy - Dorota Chotecka, Grzegorz Małecki, Jan Jankowski, nadający osobowość i charakter postaciom.
Aktywacji „Gdzie Cię grześkość poniesie?” towarzyszy również intensywna kampania promocyjna w prasie (w Travelerze, Focusie, Gali, Avanti, Czterech Kątach), w Internecie (m.in. serwisy VoD, YouTube) i w mediach społecznościowych (profile FB Grześków i LOT-u, Twitter, Instagram) oraz na bankomatach. Kampania jest wspierana również w serwisie podroze.onet.pl, w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach, na stronie głównej grzeski.pl, lot.com oraz w nowym serwisie lot.com/inspiracje.
Równolegle prowadzone są działanie wspierające w punktach sprzedaży. Grześkowe standy oraz materiały POS eksponowane są – zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Działania wspierające konkurs „Gdzie Cię grześkość poniesie” realizowane będą do 11 lipca br.
Za przygotowanie strategii, kreację oraz całościową realizację kampanii i akcji konkursowej odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów - Universal McCann.
Źródło: XConcept