logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gdzie są TE dzieci? Akcja billboardowa Pomagam.pl i agencji Feeders

  PR 20.07.2022, przeczytano 723 razy
ilustracja

Kolejna kampania billboardowa Fundacji “Nasze Dzieci” zalała polskie miasta i znowu wywołała medialną burzę. Tym razem chodzi o spadek dzietności. Internauci zaczęli szukać TYCH dzieci, o które pytają billboardy, a niektórym udało się je znaleźć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdzie-sa-te-dzieci-akcja-billboardowa-pomagam.pl-i-agencji-feeders,396658,artykul.html

Szukajcie, a znajdziecie!

Agencja reklamowa Feeders nie musiała ich wcale długo szukać. Znalazła je w serwisie Pomagam.pl. Dzieci, które potrzebują wsparcia finansowego, by żyć. Tak zrodził się pomysł na połączenie sił i wspólną akcję outdoorowa “TU jestem”.

Parafrazując Johna F. Kennedy'ego, nie pytamy, gdzie te dzieci, tylko mówimy, co można dla nich zrobić. Zuzia, Bartuś i Emilka są tutaj i naprawdę można im pomóc, więc nie gadamy, tylko pomagamy! - mówi Adam Sierociński, deputy creative director agencji reklamowej Feeders.

Emilka, Bartuś, Zuzia. Dzieci, które potrzebują wsparcia

Billboardy serwisu Pomagam.pl i agencji Feeders na pytanie: “Gdzie TE dzieci?” odpowiadają: “TU jestem”. Prezentują one trójkę małych wojowników, którzy zmagają się z chorobą codziennie.

Emilka i Bartuś chorują na SMA, czyli rdzeniowy zanik mięśni. Od lat zbierają pieniądze na portalu crowdfundingowym m.in. na codzienną rehabilitację i specjalistyczny sprzęt. Zuzia natomiast jest wcześniakiem i zmaga się z rzadką chorobą układu oddechowego. Potrzebuje funduszy na diagnostykę i leczenie w USA.

Tą akcją chcemy również podkreślić, że takich dzieci jak Emilka, Bartuś czy Zuzia jest o wiele więcej. A nasza kampania jest kroplą w morzu potrzeb. W naszym serwisie codziennie powstają zbiórki pieniędzy na rzecz dzieci, które potrzebują wsparcia. Często koszty leczenia przekraczają rodzinny budżet, a wielu rodziców nie może podjąć pracy zarobkowej ze względu na całodobową opiekę nad dziećmi. - opowiada Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca Pomagam.pl.

Dlatego Feedersi i zespół Pomagam.pl zachęcają na swoich billboardach również do wspierania zbiórek innych dzieci np. ze swojego bliskiego otoczenia.

Źródło: Pomagam.pl

Dodatkowe informacje:

Jak mogę pomóc?
To proste! Znajdź billboard w swoim mieście i zeskanuj kod QR, który znajduje się na nim. Gdy już znajdziesz się na stronie zbiórki, kliknij “Wpłać teraz”, wybierz metodę płatności i dorzuć się! Możesz to również zrobić, klikając w poniższe linki i poznając historie małych bohaterów:
- Emilka: https://pomagam.pl/pomocdlaemilki
- Bartuś: https://pomagam.pl/bartus
- Zuzia: https://pomagam.pl/kfbe6b

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764