logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gedeon Richter rozpoczyna 10. edycję „Recepty na Sukces”

  PR 09.06.2024, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Firma Gedeon Richter Polska rusza z jubileuszową edycją programu „Recepta na Sukces”. W jego ramach w maju wystartowała kampania pod hasłem „REALIZUJ SIĘ. Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery”. Celem projektu jest wsparcie studentów szczególnie kierunków medycznych w ich rozwoju osobistym i zawodowym oraz dostarczanie im niezbędnych do tego narzędzi. Tegoroczna edycja podejmuje temat wpływu sztucznej inteligencji na naukę i zawody medyczne, a poprzez platformę stworzoną przez Gedeon Richter Polska, otwiera studentów na nowe możliwości i najnowocześniejsze technologie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gedeon-richter--rozpoczyna-10.-edycje-_recepty-na-sukces_,404532,artykul.html

W dzisiejszym świcie ciągłe dostosowywanie się do postępującej technologii i współpraca między dziedzinami jest kluczowa, aby osiągnąć maksymalne korzyści dla pacjentów i społeczeństwa. Program „Recepta na sukces”, który już od 10 lat realizuje firma farmaceutyczna Gedeon Richter Polska, corocznie podejmuje inną tematykę, aby w jak najszerszym stopniu wspierać rozwój studentów i absolwentów w szczególności kierunków medycznych. Od kilku lat AI zyskuje na popularności i zmienia niemal każdy aspekt ludzkiego życia, dlatego więc tak ważnym stało się by przyszli lekarze i farmaceuci byli przygotowani do funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Misją tegorocznej edycji jest zatem zwrócenie uwagi na to, jak sztuczna inteligencja wpływa na farmację, medycynę, nauki pokrewne oraz jak rozwijać swoje kompetencje, mając na uwadze rolę AI w dziedzinach medycznych.

– Już od 10 lat towarzyszymy młodym lekarzom i farmaceutom w stawianiu pierwszych kroków na ich zawodowej ścieżce. Dzięki programowi „Recepta na Sukces” możemy pomóc studentom w odkrywaniu ich potencjału, inspirować ich oraz wspierać ich w realizacji założonych celów. W tegorocznej odsłonie kampanii skupiamy się na temacie szczególnie aktualnym, czyli na sztucznej inteligencji, która ma wpływ również na branżę farmaceutyczną. Naszym celem jest zachęcanie studentów i absolwentów do poszerzania swoich kompetencji, rozwoju osobistego oraz przystosowania się do dynamicznie zmieniających się warunków. Studenci to nasz przyszłość, dlatego tak ważne jest dla nas, aby wspierać ich na ścieżce kariery – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.

REALIZUJ SIĘ. Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery

Z raportu „Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie: Insighty o generacji bez generalizacji” wynika, że dla osób urodzonych w latach 1997-2012 samorozwój jest kwestią priorytetową. Dla 52% ankietowanych stanowi on wartość nadrzędną[1]. Tegoroczna kampania wprost nawiązuje do tej wartości, jednocześnie inspirując, wspierając i motywując do rozwoju zawodowego, również w zakresie AI. Drugi człon hasła, czyli „Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery” odzwierciedla konkretne działanie podejmowane przez Gedeon Richter Polska, jakim jest „Akademia Recepty na Sukces”. Jest to dedykowany landing page, poprzez który firma dzieli się z odbiorcami wiedzą z zakresu sztucznej inteligencji. W jego ramach firma prowadzi również interaktywny quiz „Piszę się na to!”, który pomoże przyszłym i obecnym studentom w podjęciu wyboru swojej przyszłej specjalizacji. Jego celem jest pomoc w zdefiniowaniu pasji, zainteresowań oraz preferencji, aby mogli oni podjąć bardziej świadome decyzje.

Źródło: Gedeon Richter Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764