logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gedeon Richter rozpoczyna 10. edycję „Recepty na Sukces”

  PR 09.06.2024, przeczytano 153 razy
ilustracjastrzałka

Firma Gedeon Richter Polska rusza z jubileuszową edycją programu „Recepta na Sukces”. W jego ramach w maju wystartowała kampania pod hasłem „REALIZUJ SIĘ. Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery”. Celem projektu jest wsparcie studentów szczególnie kierunków medycznych w ich rozwoju osobistym i zawodowym oraz dostarczanie im niezbędnych do tego narzędzi. Tegoroczna edycja podejmuje temat wpływu sztucznej inteligencji na naukę i zawody medyczne, a poprzez platformę stworzoną przez Gedeon Richter Polska, otwiera studentów na nowe możliwości i najnowocześniejsze technologie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gedeon-richter--rozpoczyna-10.-edycje-_recepty-na-sukces_,404532,artykul.html

W dzisiejszym świcie ciągłe dostosowywanie się do postępującej technologii i współpraca między dziedzinami jest kluczowa, aby osiągnąć maksymalne korzyści dla pacjentów i społeczeństwa. Program „Recepta na sukces”, który już od 10 lat realizuje firma farmaceutyczna Gedeon Richter Polska, corocznie podejmuje inną tematykę, aby w jak najszerszym stopniu wspierać rozwój studentów i absolwentów w szczególności kierunków medycznych. Od kilku lat AI zyskuje na popularności i zmienia niemal każdy aspekt ludzkiego życia, dlatego więc tak ważnym stało się by przyszli lekarze i farmaceuci byli przygotowani do funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Misją tegorocznej edycji jest zatem zwrócenie uwagi na to, jak sztuczna inteligencja wpływa na farmację, medycynę, nauki pokrewne oraz jak rozwijać swoje kompetencje, mając na uwadze rolę AI w dziedzinach medycznych.

– Już od 10 lat towarzyszymy młodym lekarzom i farmaceutom w stawianiu pierwszych kroków na ich zawodowej ścieżce. Dzięki programowi „Recepta na Sukces” możemy pomóc studentom w odkrywaniu ich potencjału, inspirować ich oraz wspierać ich w realizacji założonych celów. W tegorocznej odsłonie kampanii skupiamy się na temacie szczególnie aktualnym, czyli na sztucznej inteligencji, która ma wpływ również na branżę farmaceutyczną. Naszym celem jest zachęcanie studentów i absolwentów do poszerzania swoich kompetencji, rozwoju osobistego oraz przystosowania się do dynamicznie zmieniających się warunków. Studenci to nasz przyszłość, dlatego tak ważne jest dla nas, aby wspierać ich na ścieżce kariery – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.

REALIZUJ SIĘ. Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery

Z raportu „Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie: Insighty o generacji bez generalizacji” wynika, że dla osób urodzonych w latach 1997-2012 samorozwój jest kwestią priorytetową. Dla 52% ankietowanych stanowi on wartość nadrzędną[1]. Tegoroczna kampania wprost nawiązuje do tej wartości, jednocześnie inspirując, wspierając i motywując do rozwoju zawodowego, również w zakresie AI. Drugi człon hasła, czyli „Spotkajmy się na drodze do Twojej kariery” odzwierciedla konkretne działanie podejmowane przez Gedeon Richter Polska, jakim jest „Akademia Recepty na Sukces”. Jest to dedykowany landing page, poprzez który firma dzieli się z odbiorcami wiedzą z zakresu sztucznej inteligencji. W jego ramach firma prowadzi również interaktywny quiz „Piszę się na to!”, który pomoże przyszłym i obecnym studentom w podjęciu wyboru swojej przyszłej specjalizacji. Jego celem jest pomoc w zdefiniowaniu pasji, zainteresowań oraz preferencji, aby mogli oni podjąć bardziej świadome decyzje.

Źródło: Gedeon Richter Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764