logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gejowskie logo nie dla Białegostoku

   15.01.2009, przeczytano 4752 razy
ilustracjastrzałka
Fragment strony www "Kuriera Porannego"

Białystok nie będzie miał nowego logo. Władze miasta zrezygnowały z gotowej już kampanii reklamowej - donosi Dziennik. Krakowską agencję Grupa Eskadra, która opracowała projekt, oskarżono o plagiat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gejowskie-logo-nie-dla-bialegostoku,8378,artykul.html

Choć Grupa Eskarda tłumaczyła, że podobieństwo jest przypadkowe, to władze miasta wycofały się z umowy. "Prawnicy sprawdzają, czy nie doszło do plagiatu" - powiedział cytowany przez Dziennik prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski. "Wyniki dwóch niezależnych ekspertyz poznamy najprawdopodobniej pod koniec stycznia" - dodaje.

Ekspertyza ma kosztować 9 tys. zł. Ale niezależnie od jej wyników miasto postanowiło, że rozpisze nowy przetarg na kampanię. Eskadra zadeklarowała, że za wszystko zapłaci. Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny firmy, nie wykluczył też, że Eskadra wystąpi w kolejnym ogłoszonym przez miasto przetargu.

Więcej na stronach Dziennika:
www.dziennik.pl/wydarzenia/article298289/Gejowskie_logo_nie_dla_Bialegostoku.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Paranoja, albo nabijanie kasy, albo jedno i drugie.

avatar użytkownika
,

Dla mnie paranoją jest postępowanie Eskadry. Przy takim budżecie zatrudnia się paru młodych ludzi, których jedynym zadaniem jest przeczesanie internetu i sprawdzenie ewentualnych podobieństw. To jest robota oczywiście PRZED upublicznieniem logo. W prosty sposób na 99% eliminuje się ryzyko paranoi. No, chyba, że jednak chodziło o nabijanie...   

brak ikonki
,

Paranoją było zatrudnienie Eskadry  

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764