Białystok nie będzie miał nowego logo. Władze miasta zrezygnowały z gotowej już kampanii reklamowej - donosi Dziennik. Krakowską agencję Grupa Eskadra, która opracowała projekt, oskarżono o plagiat.
Choć Grupa Eskarda tłumaczyła, że podobieństwo jest przypadkowe, to władze miasta wycofały się z umowy. "Prawnicy sprawdzają, czy nie doszło do plagiatu" - powiedział cytowany przez Dziennik prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski. "Wyniki dwóch niezależnych ekspertyz poznamy najprawdopodobniej pod koniec stycznia" - dodaje.
Ekspertyza ma kosztować 9 tys. zł. Ale niezależnie od jej wyników miasto postanowiło, że rozpisze nowy przetarg na kampanię. Eskadra zadeklarowała, że za wszystko zapłaci. Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny firmy, nie wykluczył też, że Eskadra wystąpi w kolejnym ogłoszonym przez miasto przetargu.
Więcej na stronach Dziennika:
www.dziennik.pl/wydarzenia/article298289/Gejowskie_logo_nie_dla_Bialegostoku.html