logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia

  PR 17.10.2019, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemini-park-tychy-z-nagroda-za-kampanie-otwarcia,384385,artykul.html

Chociaż od otwarcia Gemini Park Tychy upłynęło już 19 miesięcy, nie milkną echa udanego debiutu galerii na lokalnym rynku. Dowodem na to jest nagroda, z jaką właśnie wróciło centrum handlowe z gali Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Obiekt został nagrodzony za niezwykle udaną kampanię "Jestem z Tych", jaka towarzyszyła hucznemu otwarciu. Jej pomysłodawcy zostali wyróżnieni m.in. za kreatywność, umiejętne połączenie otwarcia galerii z lokalnym akcentem, skuteczność wielowymiarowych działań oraz efekt, jakim jest udany debiut Gemini Park na rynku.

- Ta nagroda to ukoronowanie wielomiesięcznej, ciężkiej pracy sztabu ludzi, którzy stoją za sukcesem, jaki Gemini Park odniósł na rynku. Cieszymy się, że doceniono lokalność tego projektu i nieszablonowe podejście do komunikacji rynkowego debiutu - mówiła po wręczeniu nagrody Aleksandra Zawodzińska, dyrektor marketingu i PR Gemini Park Tychy, która odpowiadała za projekt.

Jest to już kolejna tak prestiżowa nagroda branżowa dla Gemini Park. Rok temu w Londynie centrum handlowe zdobyło The European Property Awards w kategorii „Retail Developement Poland”, a także nagrodę Five Star Award, czyli najwyższą ocenę jury. Obiekt zgarnął dla siebie także nagrodę CEE Retail Award 2018 w kategorii „Retail Project Medium”.

ilustracjastrzałka

Za co konkretnie Gemini Park odebrał tegoroczną PRCH Retail Awards? Otwarta w marcu 2018 roku galeria to obiekt, na który tyszanie czekali od lat. W komunikacji otwarcia inwestycji właścicielowi zależało więc na silnym podkreśleniu lokalności oraz związku z miastem i mieszkańcami, a także postawieniu klienta w centrum uwagi.

Ważnym elementem całej komunikacji stało więc nadanie galerii osobowości, jej personalizacja, a tym samym wyróżnienie na tle innych przekazów. Pomogła w tym wieloetapowa kampania, pokazująca obiekt jako nowego sąsiada, który wnosi coś emocjonującego, ciekawego i wartościowego w miasto i jego atrakcje.

- Całość komunikacji rozpoczęła się od claimu „Dobrze Cię widzieć”, który był luźny, sąsiedzkim przywitaniem się z miastem. Następnie w przestrzeń miejską wprowadzono teaser, będący zagadką do rozwiązania. Miał on prowokować pytania o nadawcę. Na mieście pojawiło się 5 grafik z 5 hasłami, m.in. "Nie jestem z tych, co żyją w pędzie", "Nie jestem z tych przeciętnych", "Nie jestem z tych obojętnych".  Było to pierwsze przedstawienie cech osobowości nowego centrum i jego charakteru - tłumaczy Zawodzińska.

ilustracjastrzałka

Następnie teaser przeszedł w odsłonę, która zdradziła więcej szczegółów i nadawcę. Odpowiedzią była seria haseł przeciwstawnych do teasera.  W przestrzeni pojawiły się hasła "Jestem z tych… otwartych na nowe", "… co chcą więcej", "… co żyją pasją", "… co inspirują", "… co smakują życia". Rozwinięcia pozwoliły odbiorcom poznać osobowość nowego centrum handlowego, a gra słowna nazwą miasta Tychy – TYCH, dodatkowo utrwaliła przekaz zwłaszcza wśród tyszan.

Komunikacja samego otwarcia polegała  z kolei na poszerzeniu znajdujących się w mieście komunikatu o datę wydarzenia.  Znając ją mieszkańcy mogli sprawdzić, co w Gemini Park jest tak inspirujące, pasjonujące, jakie smaki tam można znaleźć i jak wygląda to nowe miejsce w Tychach. Wiedzieli czego szukać, nie wiedzieli jeszcze czego się spodziewać. Pomógł w tym 5 dniowych event, w którym w którym atrakcje oparto hasłach z kampanii.

- Kampania jaką zaproponowaliśmy mocno osadziła galerię w mieście i najbliższym sąsiedztwie. Dzięki kilku spójnym, emocjonalnym odsłonom mieszkańcy mogli poznać obiekt, który w reklamach pokazany został jako osoba pełna pasji i inspiracji. Pozwoliło to w krótkim czasie na wzbudzenie zaciekawienia inwestycją, oswojenie się z nią  mieszkańców oraz zaprzyjaźnienie – jak z nowym sąsiadem -  dodaje.

ilustracjastrzałka

Efekt? W krótkim czasie Gemini stworzył więź z mieszkańcami, którzy zaczęli traktować galerię jak swoją. To zaowocowało spektakularnym otwarciem, zamkniętym liczbą ponad 155 tys. osób podczas 5-dniowego eventu, a także pierwszym milionem klientów już po 3 miesiącach działalności.

Za realizację projektu odpowiadał Dział marketingu Gemini Park Tychy prowadzony przez Aleksandrę Zawodzińską, działania wsparły natomiast: agencja reklamowa 19 Południk, agencja eventowa Agart Events oraz agencja Guarana Public Relations.

Źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764