logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia

  PR 17.10.2019, przeczytano 448 razy
ilustracjastrzałka

Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemini-park-tychy-z-nagroda-za-kampanie-otwarcia,384385,artykul.html

Chociaż od otwarcia Gemini Park Tychy upłynęło już 19 miesięcy, nie milkną echa udanego debiutu galerii na lokalnym rynku. Dowodem na to jest nagroda, z jaką właśnie wróciło centrum handlowe z gali Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Obiekt został nagrodzony za niezwykle udaną kampanię "Jestem z Tych", jaka towarzyszyła hucznemu otwarciu. Jej pomysłodawcy zostali wyróżnieni m.in. za kreatywność, umiejętne połączenie otwarcia galerii z lokalnym akcentem, skuteczność wielowymiarowych działań oraz efekt, jakim jest udany debiut Gemini Park na rynku.

- Ta nagroda to ukoronowanie wielomiesięcznej, ciężkiej pracy sztabu ludzi, którzy stoją za sukcesem, jaki Gemini Park odniósł na rynku. Cieszymy się, że doceniono lokalność tego projektu i nieszablonowe podejście do komunikacji rynkowego debiutu - mówiła po wręczeniu nagrody Aleksandra Zawodzińska, dyrektor marketingu i PR Gemini Park Tychy, która odpowiadała za projekt.

Jest to już kolejna tak prestiżowa nagroda branżowa dla Gemini Park. Rok temu w Londynie centrum handlowe zdobyło The European Property Awards w kategorii „Retail Developement Poland”, a także nagrodę Five Star Award, czyli najwyższą ocenę jury. Obiekt zgarnął dla siebie także nagrodę CEE Retail Award 2018 w kategorii „Retail Project Medium”.

ilustracjastrzałka

Za co konkretnie Gemini Park odebrał tegoroczną PRCH Retail Awards? Otwarta w marcu 2018 roku galeria to obiekt, na który tyszanie czekali od lat. W komunikacji otwarcia inwestycji właścicielowi zależało więc na silnym podkreśleniu lokalności oraz związku z miastem i mieszkańcami, a także postawieniu klienta w centrum uwagi.

Ważnym elementem całej komunikacji stało więc nadanie galerii osobowości, jej personalizacja, a tym samym wyróżnienie na tle innych przekazów. Pomogła w tym wieloetapowa kampania, pokazująca obiekt jako nowego sąsiada, który wnosi coś emocjonującego, ciekawego i wartościowego w miasto i jego atrakcje.

- Całość komunikacji rozpoczęła się od claimu „Dobrze Cię widzieć”, który był luźny, sąsiedzkim przywitaniem się z miastem. Następnie w przestrzeń miejską wprowadzono teaser, będący zagadką do rozwiązania. Miał on prowokować pytania o nadawcę. Na mieście pojawiło się 5 grafik z 5 hasłami, m.in. "Nie jestem z tych, co żyją w pędzie", "Nie jestem z tych przeciętnych", "Nie jestem z tych obojętnych".  Było to pierwsze przedstawienie cech osobowości nowego centrum i jego charakteru - tłumaczy Zawodzińska.

ilustracjastrzałka

Następnie teaser przeszedł w odsłonę, która zdradziła więcej szczegółów i nadawcę. Odpowiedzią była seria haseł przeciwstawnych do teasera.  W przestrzeni pojawiły się hasła "Jestem z tych… otwartych na nowe", "… co chcą więcej", "… co żyją pasją", "… co inspirują", "… co smakują życia". Rozwinięcia pozwoliły odbiorcom poznać osobowość nowego centrum handlowego, a gra słowna nazwą miasta Tychy – TYCH, dodatkowo utrwaliła przekaz zwłaszcza wśród tyszan.

Komunikacja samego otwarcia polegała  z kolei na poszerzeniu znajdujących się w mieście komunikatu o datę wydarzenia.  Znając ją mieszkańcy mogli sprawdzić, co w Gemini Park jest tak inspirujące, pasjonujące, jakie smaki tam można znaleźć i jak wygląda to nowe miejsce w Tychach. Wiedzieli czego szukać, nie wiedzieli jeszcze czego się spodziewać. Pomógł w tym 5 dniowych event, w którym w którym atrakcje oparto hasłach z kampanii.

- Kampania jaką zaproponowaliśmy mocno osadziła galerię w mieście i najbliższym sąsiedztwie. Dzięki kilku spójnym, emocjonalnym odsłonom mieszkańcy mogli poznać obiekt, który w reklamach pokazany został jako osoba pełna pasji i inspiracji. Pozwoliło to w krótkim czasie na wzbudzenie zaciekawienia inwestycją, oswojenie się z nią  mieszkańców oraz zaprzyjaźnienie – jak z nowym sąsiadem -  dodaje.

ilustracjastrzałka

Efekt? W krótkim czasie Gemini stworzył więź z mieszkańcami, którzy zaczęli traktować galerię jak swoją. To zaowocowało spektakularnym otwarciem, zamkniętym liczbą ponad 155 tys. osób podczas 5-dniowego eventu, a także pierwszym milionem klientów już po 3 miesiącach działalności.

Za realizację projektu odpowiadał Dział marketingu Gemini Park Tychy prowadzony przez Aleksandrę Zawodzińską, działania wsparły natomiast: agencja reklamowa 19 Południk, agencja eventowa Agart Events oraz agencja Guarana Public Relations.

Źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii...
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764