logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius ponownie nagrodzony w konkursie IAB Europe Research Awards

  PR 08.06.2020, przeczytano 513 razy

Gemius zdobył srebrną statuetkę w kategorii Audience Measurement. Jury doceniło polską firmę za innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowych danych na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklmowego w telewizji, radiu i internecie. Złotej statuetki w wymienionej kategorii nie przyznano.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-ponownie-nagrodzony-w-konkursie-iab-europe-research-awards,387345,artykul.html

Nagrodzone rozwiązanie jest pierwszym jednoźródłowym badaniem obejmującym pomiar telewizji, radia i internetu. Przeznaczone jest zarówno dla wydawców, jak i marketerów, którym dostarcza wiedzy niezbędnej do planowania mediów czy efektywnego zarządzania przestrzenią reklamową. Dane, pochodzące z jednoźródłowego panelu badawczego, wykorzystane są w badaniu rynku reklamy gemiusAdReal, narzędziu do analizy kampanii własnych gemiusPostBuy oraz w badaniu audytorium gemiusAudience.

Dzięki zastosowanej metodologii Gemius oferuje rynkowi narzędzia, które umożliwiają wydawcom i reklamodawcom kompleksowe planowanie strategicznych procesów, poczynając od dystrybucji treści i reklam, po weryfikację własnych kampanii reklamowych i otoczenia konkurencyjnego.

Przyznana Gemiusowi nagroda jest kolejnym laurem zdobytym w konkursach IAB Europe Research Awards. Wcześniej firma otrzymała nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017 Gemius trzeci rok z rzędu został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal). W ubiegłym roku zwycięstwo Gemiusowi przyniósł projekt #TrueSingleSource: gemiusPostBuy&gemiusAdReal, umożliwiający marketerom kompleksową analizę kampanii w mediach tradycyjnych oraz w digitalu.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764