logo
WIADOMOŚCI

Gemius w Wietnamie

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2018, przeczytano 146 razy

Gemius podpisał umowę z AMI, wietnamską firmą badawczą. Współpraca rozpoczęła się z początkiem września. To pierwszy azjatycki kraj, w którym Gemius oferuje swoje rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-w-wietnamie,37893,artykul.html

Z początkiem września Gemius rozpoczął długofalowy projekt na rynku wietnamskim. Partnerem biznesowym spółki została firma badawcza AMI CO Ltd., która dostarcza swoim klientom danych o oglądalności kanałów telewizyjnych i reklam oraz informacji o wydatkach reklamowych. Dzięki współpracy AMI rozbuduje swoje usługi o produkty z sektora online. Współpraca to efekt kilkumiesięcznych rozmów obu spółek i ich wspólnej wizji działania w Wietnamie.

- Wietnam to jeden z najciekawszych krajów w regionie, z bazą ponad 50 milionów konsumentów online. Z jednej strony mamy na nim do czynienia z globalnymi trendami, jak intensywny rozwój mobile czy video online, z drugiej - z mocną pozycją lokalnych graczy, np. w sektorze e-commerce  - mówi Sławomir Pliszka, dyrektor ds. rozwoju biznesu odpowiedzialny za operacje Gemiusa w Wietnamie. - Dzięki temu, że zostaliśmy wyłącznym partnerem strategicznym i technologicznym AMI, możemy wspólnie z naszym lokalnym partnerem dostarczyć klientom rozwiązań, które będą wspierać rozwój rynku i biznesu internetowego w Wietnamie - podkreśla Pliszka.

- W ciągu ostatnich pięciu lat Wietnam niezmiennie pozostaje w czołówce krajów azjatyckich pod względem penetracji internetu. Równocześnie rynek ten potrzebuje oficjalnego badania, które dostarczy wiarygodnego źródła danych wszystkim zainteresowanym stronom. Współpraca z firmą Gemius umożliwi nam osiągnięcie tego celu: rynek wietnamski otrzyma ustandaryzowaną „walutę rynkową”, która wesprze rozwój rynku reklamy cyfrowej, podobnie jak uczyniło to AMI w zakresie reklamy telewizyjnej - mówi Truong An Binh, wicedyrektor firmy AMI.

W ramach współpracy na rynku wietnamskim stopniowo będą wdrażane wszystkie produkty Gemiusa. Pierwszym z nich będzie technologia gemiusAdReal (doceniona przez europejską branżę internetową w 2017 roku statuetką IAB Europe Research Award), która dostarczy klientom dane o kampaniach reklamowych online. Narzędzie będzie pierwszym na wietnamskim rynku źródłem informacji prezentującym obraz rynku reklamowego online, umożliwi klientom praktyczne wykorzystanie wiedzy na temat strategii reklamowych marek, w tym najbliższej konkurencji. W dalszej perspektywie dzięki zawartemu partnerstwu lokalni wydawcy dostaną także dostęp do nowoczesnych rozwiązań adserwerowych Gemiusa i analityki webowej, a domy mediowe oraz reklamodawcy będą mogli skuteczniej planować działania reklamowe w internecie oraz analizować ich efektywność.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone