logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group

  PR 09.09.2011, przeczytano 1939 razy

Firma Gemius SA, czołowy dostawca badań internetowych, umacnia dotychczasową współpracę z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group, zrzeszonymi w Publicis Groupe, i podpisuje regionalną umowę na świadczenie zaawansowanych usług adserwerowych – emisji oraz pomiaru kampanii internetowych. Spółki będą współpracowały w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Bułgarii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-z-domami-mediowymi-zenithoptimedia-i-starcom-mediavest-group,13424,artykul.html

Podpisanie długoterminowej umowy zacieśni dotychczasową współpracę między firmą Gemius i domami mediowymi ZenithOptimedia oraz Starcom Mediavest Group w poszczególnych krajach. Na mocy umowy domy mediowe będą wykorzystywały zaawansowane narzędzie Gemius w zakresie monitoringu kampanii reklamowych – gemiusDirectEffect 2.0. Dodatkowo umowa umożliwi wprowadzenie badań Gemius na te z krajów obsługiwanych przez Publicis Gruop, na których nie były do tej pory oferowane.

– Podpisanie kontraktu było naturalną konsekwencją długotrwałej, udanej współpracy pomiędzy ZenithOptimedia i firmą Gemius. Rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których jesteśmy obecni, dynamicznie się rozwijają, dlatego potrzebujemy wiarygodnych partnerów biznesowych, których rozwiązania umożliwią nam obsługę i optymalizację kampanii prowadzonych dla naszych klientów. Nasza dotychczasowa współpraca z firmą Gemius upewniła nas, że oferowane przez nią produkty umożliwią nam rozwój naszej działalności biznesowej – komentuje Tomas Lauko, Dyrektor Zarządzający na rynek czeski i Dyrektor ds. Rozwoju Rozwiązań Cyfrowych w ZenithOptimedia.

– Podpisanie regionalnej umowy z domami mediowymi wchodzącymi w skład Publicis Group jest kolejnym argumentem świadczącym o wysokich możliwościach technologicznych narzędzi badawczych Gemius. Cieszymy się, że jeden z naszych najbardziej prestiżowych klientów otrzyma jedno z najnowszych rozwiązań w portfolio firmy Gemius. Mamy również nadzieję, że dzięki współpracy pomiędzy naszymi firmami, będziemy mogli się pochwalić na rynku ciekawymi case studies, które pokażą możliwości badania gemiusDirectEffect2 – dodaje Tamas Ács, Product Manager badania gemiusDirectEffect.

Źródło: Gemius

Dodatkowe informacje:

ZenithOptimedia i Starcom grupy Mediavest Group wchodzą w skład struktury VivaKi, trzeciej na rynku pod względem wielkości grupy oferującej usługi z zakresu komunikacji marketingowej – Publicis Groupe. ZenithOptimedia posiada 218 biur w 72 krajach i oferuje szeroki zakres usług: od budowania strategii komunikacyjnych, planowania mediów, negocjacji i wdrożenia kampanii, do koordynacji kampanii we wszystkich krajach i regionach, na których działa.

Starcom Mediavest Group jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się komunikacją marketingową. Posiada 110 biur w 67 krajach.
Oba domy mediowe od wielu lat współpracują z firmą Gemius, a badanie gemiusDirectEffect jest przez nie wykorzystywane od momentu jego powstania.

O Gemius
Międzynarodowa firma badawcza, lider i prekursor w dziedzinie badań internetu i przez internet. Gemius, założony został w Polsce w 1999 roku i prowadzi działalność w 30 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. Firma oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze, od badań typu site-centric i user-centric, po zaawansowane technologicznie narzędzia do badania zachowania internautów na witrynach (gemiusTraffic), ich profilu społeczno-demograficznego (gemiusProfile), jakości dostępu do serwisów WWW (gemiusUsability) czy też skuteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect). Gemius realizuje również badania na zlecony przez klientów temat (gemiusAdHoc). Poza powyższymi badaniami, w ofercie Gemius znajduje się również badanie zachowań użytkowników odtwarzających materiały multimedialne w sieci (gemiusStream), a także badanie umożliwiające błyskawiczny pomiar i prezentację wszystkich kliknięć dokonanych przez internautów na danej witrynie (gemiusHeatMap). W blisko połowie państw europejskich Gemius wyznacza standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych (gemiusAudience, badanie w Polsce funkcjonujące pod nazwą Megapanel PBI/Gemius).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764