logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius z nową usługą programmatic

  PR 05.07.2018, przeczytano 571 razy

Z początkiem lipca Gemius wprowadził do swojej oferty możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programatycznym. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów, którzy korzystają z adserwera AdOcean.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-z-nowa-usluga-programmatic,37154,artykul.html

Programmatic, czyli sprzedaż cyfrowej powierzchni reklamowej w modelu zautomatyzowanym zyskuje coraz silniejszą pozycję w branży reklamy internetowej. Jak wynika z raportu Zenith Optimedia, w 2017 roku ponad połowa (59 proc.) globalnych wydatków na reklamę typu display została przeznaczona na zakup kampanii w modelu programatycznym. Przewiduje się, że do 2019 roku globalny udział w rynku programmatic wzrośnie do 67 proc. i do 40 proc. na rynku polskim. W ubiegłym roku w Polsce wydatki na reklamę display w tym właśnie modelu stanowiły 25 proc. budżetów.

- Programmatic stanowi integralną część nowoczesnej sprzedaży cyfrowej powierzchni reklamowej i w niedalekiej przyszłości ma szansę stać się głównym źródłem przychodów dla wielu wydawców. Już teraz można zaobserwować, że ten model sprzedaży jest traktowany na równi ze sprzedażą bezpośrednią. To z kolei przekłada się na zwiększenie dostępności dobrej jakości powierzchni reklamowej na rynku, co skłania kolejnych klientów do korzystania ze zautomatyzowanego systemu zakupów reklam w sieci - komentuje Radosław Gołąb, dyrektor rozwoju biznesu reklamowego w Gemiusie.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku, Gemius przygotował ofertę skierowaną do wydawców, którzy chcą korzystać ze zautomatyzowanego systemu sprzedaży swoich powierzchni reklamowych. Od tej pory użytkownicy AdOcean w jednym interfejsie mają dostęp zarówno do zaawansowanych rozwiązań adserwerowych, jak i technologii programmatic. Służy do tego nowy moduł adserwera AdOcean SSP.

- W ręce wydawców oddajemy narzędzie, które pozwoli w łatwy i przystępny sposób zarządzać powierzchnią reklamową i decydować o priorytetach – które miejsca reklamowe i odsłony powinny trafić do otwartej sprzedaży, a które pozostaną jedynie w sprzedaży bezpośredniej. Nasz system pozwala również na porównywanie cen pomiędzy ofertami programatycznymi oraz własnymi kampaniami i wybieranie tej bardziej opłacalnej dla wydawcy - tłumaczy Radosław Gołąb.

Nowa usługa dostępna jest od dnia 4 lipca dla wszystkich użytkowników AdOcean na dziewiętnastu rynkach Europu Środkowo-Wschodniej, a także dla nowych klientów (istnieje możliwość korzystania jedynie z sekcji SSP, bez adserwera). Włączenie nowej usługi dostępne jest z dnia na dzień – wystarczy zgłosić zapotrzebowanie do lokalnego działu wsparcia technicznego. Na koncie użytkownika pojawią się nowe ustawienia dedykowane aukcjom Open RTB oraz zakładka ze statystykami SSP.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764