logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius z trzema nominacjami w konkursie IAB Europe

  PR 08.05.2019, przeczytano 90 razy

Gemius otrzymał nominacje w trzech kategoriach w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. O nagrody zawalczy autorskie rozwiązanie Gemiusa zapewniające jednoźródłowy pomiar kampanii cross-mediowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 czerwca podczas konferencji Interact w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-z-trzema-nominacjami-w-konkursie-iab-europe,382324,artykul.html

Jednoźródłowe badanie Gemiusa zostało wyróżnione w aż trzech kategoriach konkursu organizowanego przez IAB Europe: Advertising Solutions, Audience Measurement oraz Research and Data Innovation.

Zgłoszony do konkursu projekt Gemusa #TrueSingleSource pozwala na kompleksową analizę działań reklamowych zarówno w mediach tradycyjnych (telewizja, radio), jak i online (PC, mobile), z uwzględnieniem zamkniętych ekosystemów takich jak Facebook, YouTube czy Instagram. #TrueSingleSource jest połączeniem dwóch badań Gemiusa: nagrodzonego już przez IAB Europe gemiusAdReal oraz gemiusPostBuy, które swoją premię na rynku polskim miało w listopadzie 2018. Obydwa rozwiązania wyróżniają się nowatorską metodologią single source, polegającą na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.

Tegoroczna nominacja nie jest pierwszym wyróżnieniem Gemiusa w konkursie IAB Research Awards. W 2015 r. Gemius otrzymał nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017 Gemius, trzeci rok z rzędu, został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal).  

Zwycięzców tegorocznej edycji IAB Research Awards poznamy już 4 czerwca podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie w ramach konferencji Interact. Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia gromadzącego przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został...
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum pod patronatem Signs.pl
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum po raz kolejny organizowany jest w nadmorskim mieście Portorož w Słowenii. W dniach 17-18 października 2019 hotel Slovenija gościć będzie przyjaciół Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 Change”. Podobnie jak w roku ubiegłym, wydarzenie odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!
25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.
Złoto KTR dla Raportu Rocznego Grupy Ergo Hestia 2017
Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2017 pt. „Poznanie. Trajectory of bodies” otrzymał złoto w kategorii Design (Brand Identity) w największym i najbardziej prestiżowym konkursie kreatywności w Polsce – KTR. Zwycięska publikacja to efekt współpracy artystki Agnieszki Mastalerz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w 16. edycji konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764