logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius z trzema nominacjami w konkursie IAB Europe

  PR 08.05.2019, przeczytano 105 razy

Gemius otrzymał nominacje w trzech kategoriach w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. O nagrody zawalczy autorskie rozwiązanie Gemiusa zapewniające jednoźródłowy pomiar kampanii cross-mediowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 czerwca podczas konferencji Interact w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-z-trzema-nominacjami-w-konkursie-iab-europe,382324,artykul.html

Jednoźródłowe badanie Gemiusa zostało wyróżnione w aż trzech kategoriach konkursu organizowanego przez IAB Europe: Advertising Solutions, Audience Measurement oraz Research and Data Innovation.

Zgłoszony do konkursu projekt Gemusa #TrueSingleSource pozwala na kompleksową analizę działań reklamowych zarówno w mediach tradycyjnych (telewizja, radio), jak i online (PC, mobile), z uwzględnieniem zamkniętych ekosystemów takich jak Facebook, YouTube czy Instagram. #TrueSingleSource jest połączeniem dwóch badań Gemiusa: nagrodzonego już przez IAB Europe gemiusAdReal oraz gemiusPostBuy, które swoją premię na rynku polskim miało w listopadzie 2018. Obydwa rozwiązania wyróżniają się nowatorską metodologią single source, polegającą na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.

Tegoroczna nominacja nie jest pierwszym wyróżnieniem Gemiusa w konkursie IAB Research Awards. W 2015 r. Gemius otrzymał nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017 Gemius, trzeci rok z rzędu, został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal).  

Zwycięzców tegorocznej edycji IAB Research Awards poznamy już 4 czerwca podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie w ramach konferencji Interact. Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia gromadzącego przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy już zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.
Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Tofu Studio ponownie z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design i po raz drugi otrzymało tę prestiżową nagrodę. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku.
Konkurs na mural w Piasecznie
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno zaprasza do udziału konkursie na projekt muralu. Do wygrania jest 10 tys. zł.
Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764