logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gemius z trzema nominacjami w konkursie IAB Europe

  PR 08.05.2019, przeczytano 119 razy

Gemius otrzymał nominacje w trzech kategoriach w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. O nagrody zawalczy autorskie rozwiązanie Gemiusa zapewniające jednoźródłowy pomiar kampanii cross-mediowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 czerwca podczas konferencji Interact w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gemius-z-trzema-nominacjami-w-konkursie-iab-europe,382324,artykul.html

Jednoźródłowe badanie Gemiusa zostało wyróżnione w aż trzech kategoriach konkursu organizowanego przez IAB Europe: Advertising Solutions, Audience Measurement oraz Research and Data Innovation.

Zgłoszony do konkursu projekt Gemusa #TrueSingleSource pozwala na kompleksową analizę działań reklamowych zarówno w mediach tradycyjnych (telewizja, radio), jak i online (PC, mobile), z uwzględnieniem zamkniętych ekosystemów takich jak Facebook, YouTube czy Instagram. #TrueSingleSource jest połączeniem dwóch badań Gemiusa: nagrodzonego już przez IAB Europe gemiusAdReal oraz gemiusPostBuy, które swoją premię na rynku polskim miało w listopadzie 2018. Obydwa rozwiązania wyróżniają się nowatorską metodologią single source, polegającą na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.

Tegoroczna nominacja nie jest pierwszym wyróżnieniem Gemiusa w konkursie IAB Research Awards. W 2015 r. Gemius otrzymał nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017 Gemius, trzeci rok z rzędu, został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal).  

Zwycięzców tegorocznej edycji IAB Research Awards poznamy już 4 czerwca podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie w ramach konferencji Interact. Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem tego wyjątkowego wydarzenia gromadzącego przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru...
Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764