logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Generali wkracza w świat Fortnite

  PR 02.12.2024, przeczytano 387 razy
ilustracja

Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-generali-wkracza-w-swiat-fortnite,406700,artykul.html

Mapa Generali Only Up w grze Fortnite to kolejny krok marki w świecie graczy. Kampanii towarzyszy hasło “W grze masz respawn, w realu o życie musisz dbać – najlepiej z Generali”. Przygotowane zostały specjalne tory przeszkód nawiązujące tematycznie do różnych aktywności fizycznych. Gracze mogą sprawdzić swoje umiejętności na trasach poświęconych np. piłce nożnej, koszykówce, sportom wodnym, czy zimowym. Każde wyzwanie kończy się dotarciem do siłowni lub punktu kontroli zdrowotnej. W ten sposób Generali chce zwrócić uwagę na to, że nie tylko aktywność fizyczna, ale także profilaktyka i zdrowe wybory w odżywianiu są niezwykle istotne w codziennym życiu.

Obecność w gamingu to kolejny etap promowania przez Generali idei Drogi do lepszego zdrowia. Mapa w Fortnite dała nam przestrzeń do pełniejszego zaprezentowania tego, jak dla naszej marki ważne są codzienne prozdrowotne wybory naszych obecnych i potencjalnych klientów, a także ich działania z myślą o swoim życiu i zdrowiu. Stąd hasło kampanii „W grze masz respawn, w realu o życie musisz dbać” podkreślające, co tak naprawdę jest ważne, o czym należy pamiętać i o co zadbać.

Katarzyna Rakowiecka Marketing Communications Manager w Generali

Dzięki wykorzystaniu platformy, jaką jest Fortnite marka ma możliwość dotrzeć do odbiorców z prozdrowotnym przekazem. Mapa Generali Only Up! Stworzona jest w taki sposób, aby prezentować aktywność fizyczną jako zabawę, która pozwala nie tylko zadbać o swoje zdrowie, ale także budować zdrowe nawyki. Na dedykowanych torach gracze mierzą się z przeszkodami i pułapkami. Na trasach czekają też na nich trudne wybory: muszą zdecydować, czy wolą zdrowe przekąski, za które zyskają dodatkowe benefity, czy te złe, które będą przeszkadzać im w rozgrywce.

Aktualnie Fortnite to jedna z największych platform gier online, dająca marce wiele możliwości zaistnienia. My zdecydowaliśmy się na stworzenie dedykowanej Mapy Generali Only Up! Wykorzystującej zasady parkour’u, ponieważ jest to bliskie naszej idei promowania regularnej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie, a do tego daje po prostu świetną rozrywkę. Ponadto Fortnite pozwala nam dotrzeć do nowych odbiorców, w tym młodych ludzi, którzy za moment staną przed decyzją zakupu ubezpieczenia.

Anna Tywonek, Senior Marketing Communications Specialist w Generali

Działania promujące mapę Generali Only Up! w Fortnite będą realizowane od końca listopada 2024 do czerwca 2025. Za pomysł i realizacje odpowiada należąca do Group One agencja metaverse Game Changer. Kampania reklamowa prowadzona będzie na platformie Twitch.tv, w przeglądarce Opera GX oraz na kanałach influencerów. Za realizacje aktywacji ze streamerami odpowiada InStreamly oraz ITM.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764