Napoleon po raz kolejny zadziwia nas swoim geniuszem. Tym razem za pomocą prostego równania udowadnia, że Genialna Promocja 20-dniowa oznacza miliony zadowolonych klientów w Carrefour. Bo cóż innego może być wypadkową 20 dni promocji, podczas których codziennie 2 świetne produkty będą do kupienia w niebywale niskich cenach? By jednak rozwiać wszelkie wątpliwości, Napoleon podda promocję najróżniejszym naukowym testom, a wyniki badań zamieści na Facebooku. Kampania wystartowała 5 lutego i będzie trwała do 26 lutego.
Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.
Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360. Aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe działania związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.
Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.
Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.
Źródło: Saatchi & Saatchi IS