logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Genialna Promocja: Kampania Saatchi & Saatchi IS dla Carrefour

  PR 12.02.2018, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Napoleon po raz kolejny zadziwia nas swoim geniuszem. Tym razem za pomocą prostego równania udowadnia, że Genialna Promocja 20-dniowa oznacza miliony zadowolonych klientów w Carrefour. Bo cóż innego może być wypadkową 20 dni promocji, podczas których codziennie 2 świetne produkty będą do kupienia w niebywale niskich cenach? By jednak rozwiać wszelkie wątpliwości, Napoleon podda promocję najróżniejszym naukowym testom, a wyniki badań zamieści na Facebooku. Kampania wystartowała 5 lutego i będzie trwała do 26 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/genialna-promocja%3A-kampania-saatchi-and-saatchi-is-dla-carrefour,35428,artykul.html

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.

Saatchi & Saatchi IS
odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360. Aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe działania związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.

Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.

Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

Dodatkowe informacje:

Zespół Saatchi & Saatchi IS:
Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Reżyseria: Sebastian Pańczyk

Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764