logo
WIADOMOŚCI

Genialna Promocja: Kampania Saatchi & Saatchi IS dla Carrefour

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Napoleon po raz kolejny zadziwia nas swoim geniuszem. Tym razem za pomocą prostego równania udowadnia, że Genialna Promocja 20-dniowa oznacza miliony zadowolonych klientów w Carrefour. Bo cóż innego może być wypadkową 20 dni promocji, podczas których codziennie 2 świetne produkty będą do kupienia w niebywale niskich cenach? By jednak rozwiać wszelkie wątpliwości, Napoleon podda promocję najróżniejszym naukowym testom, a wyniki badań zamieści na Facebooku. Kampania wystartowała 5 lutego i będzie trwała do 26 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/genialna-promocja:-kampania-saatchi-and-saatchi-is-dla-carrefour,35428,artykul.html

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.

Saatchi & Saatchi IS
odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360. Aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe działania związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.

Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.

Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

Dodatkowe informacje:

Zespół Saatchi & Saatchi IS:
Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Reżyseria: Sebastian Pańczyk

Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone