logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Geny przedsiębiorczości w kampanii ING

  PR 21.08.2017, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszej kampanii ING Bank Śląski zachęca Polaków do działania i zrobienia pierwszego kroku w kierunku własnej firmy bo: „Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/geny-przedsiebiorczosci-w-kampanii-ing,33453,artykul.html

ING Bank Śląski kontynuuje komunikację opartą na inspirowaniu i zachęcaniu Polaków do działania i wykorzystywania drzemiącego w nich potencjału. Bo większość z nas kiedyś myślała o założeniu swojej firmy ale zrobili to tylko nieliczni. Ci obdarzeni genem przedsiębiorczości.

- Zastanawialiśmy się czym jest gen przedsiębiorczości. Co musi zajść w głowie człowieka, żeby podjął decyzję o założeniu własnej firmy? Zbadaliśmy to. Najbardziej przedsiębiorcze osoby to zwykle nie te, które są najmądrzejsze, mają najwięcej pieniędzy, kontaktów czy  oszczędności. Bycie przedsiębiorczym, to stan umysłu, to wiara, że wszystkie zasoby, których potrzebujemy mamy w sobie, a jeżeli nie – to jesteśmy w stanie je zdobyć. Najbardziej przedsiębiorcze osoby mają cechę, która najbardziej wyróżnia ich od innych – poczcie, że są królami własnego losu. Przekonanie, że są odpowiedzialni za swoje życie i sukcesy. Przyjmują błędy i traktują je jako lekcję, a nie dołującą porażkę.

- Przedsiębiorca to osoba, która ma radość z procesu tworzenia, a nie tylko z efektów. Pieniądze są ważne, ale równie ważne jest to, jak się do nich dochodzi i czego się uczy po drodze. Dlatego to co motywuje przedsiębiorczych i daje im energię, to poczucie satysfakcji, że dali sobie rade, że pokonali przeszkody, że znaleźli rozwiązanie. Racjonalny optymizm, kontakt z rzeczywistością i niezłomna chęć rozwoju – takie są bazowe składniki genu przedsiębiorczości - mówi Julia Izmalkowa, której zespół przeprowadził badanie „Genu przedsiębiorczości” dla ING Banku Śląskiego.

Właśnie dlatego w najnowszej kampanii bank przekonuje tych, którzy myślą o własnej firmie, ale wahają się i ciągle czekają na ten „perfekcyjny moment”. Kampania pokazuje, że ci którzy się odważyli czuli to samo: mieli obawy, wątpliwości. Ale pomimo to zrobili kiedyś ten krok. O tym jak to było na początku opowiadają w reklamie ING właściciele działających firm.

- Naszą kampanię stworzyły prawdziwe opowieści i prawdziwe emocje. Sami nie wymyślilibyśmy takiej mieszanki radości i entuzjazmu ale też lęku i obaw, które są nieodłączną częścią decyzji o założeniu swojej firmy. Ci ludzie porywają swoim zapałem i pasją - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski chce wspierać przedsiębiorczość i osoby zakładające firmy również swoimi produktami. Po kampanii Profilu Zaufanego w Moim ING, który umożliwia otwarcie firmy online bez wizyty w urzędzie teraz promuje Firmowy Pakiet na Start, który skierowany jest zarówno do osób zakładających jednoosobową działalność gospodarczą, jak i spółek. W pakiecie klienci mają do wyboru terminal płatniczy oraz auto w leasingu - teraz dodatkowo w ofercie specjalnej. Obydwa produkty są dostępne już od pierwszego dnia prowadzenia firmy. Konto dla firmy w ING Banku Śląskim można otworzyć online.

Tytuł promocji: „Z początkami bywa różnie ale bez początków nie ma nic”

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764