logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

George - profesjonalny barman pod postacią… chatbota

  PR 06.03.2019, przeczytano 1586 razy
ilustracjastrzałka

Zdarza Ci się wpatrywać kilka minut w menu z koktajlami i nie wiedzieć, co zamówić? Nie masz swojego ulubionego drinka, który na wyjściach z przyjaciółmi byłby niczym osobista sygnatura? Chcesz lepiej poznać własne upodobania smakowe, a w dodatku opanować sztukę przygotowywania koktajli? Poznaj George’a, chatbota marki Ballantine‘s, który zostanie Twoim osobistym barmanem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/george---profesjonalny-barman-pod-postacia%E2%80%A6-chatbota,381514,artykul.html

Sztuka miksowania drinków to nie czarna magia. Do takiego wniosku szybko dojdziemy podczas rozmowy z Georgem, chatbotem stworzonym specjalnie dla marki Ballantine‘s. George to innowacyjny, wirtualny asystent, zawsze gotowy do pomocy. Aby nawiązać z nim kontakt jedyne czego potrzebujemy to Messenger, działający Internet i szczypta ciekawości. Wystarczy kilka kliknięć, abyśmy odkryli tajemnice świata miksologii i nauczyli się paru intrygujących tricków.

­­Twój personalny barman zawsze pod ręką

Chatbot Ballantine‘sa pojawił się jako jeden z pierwszych tego typu wirtualnych doradców na polskim rynku. Nie jest to zwykły bot, którego wielu z nas może kojarzyć z bezosobową rozmową i dziwacznym, trochę nieporadnym „flow” konwersacji. George to rozmówca zaangażowany, przyjazny, a przede wszystkim po prostu „ludzki”. Dzięki indywidualnemu podejściu do użytkownika, rozmowa z nim do złudzenia przypomina autentyczną pogawędkę z barmanem.

Co ciekawe, George’a można zobaczyć. Specjalnie na potrzeby projektu został stworzony dla niego spersonalizowany awatar. Jak na profesjonalistę przystało, George z humorem i wyczuciem zagaduje swojego rozmówcę, a na jego odpowiedzi praktycznie nie trzeba czekać, bo pojawiają się w ułamku sekundy. George poznaje nas stopniowo, niejednokrotnie w dość oryginalny sposób  pytając na przykład o to, przy jakiej muzyce najbardziej lubimy degustować whisky. W dodatku żywiołowo reaguje na nasze odpowiedzi. W rozmowie z Georgem nie brakuje żartów, a on sam raz na jakiś czas wtrąci coś o sobie. Tak jak w najlepszych koktajlbarach, George’a interesują nasze preferencje smakowe. Dopytuje czy wolimy drinki słodkie, kwaśne, wytrawne a może owocowe, a potem na podstawie zebranych informacji przedstawia takie przepisy na koktajle, aby jak najlepiej trafić w nasze gusta. W ten sposób George nie tylko doradza, ale również edukuje. A nie od dziś wiemy, że taki miks to smakowite (i zapadające w pamięć) połączenie.

Chwyć za wirtualny shaker i pokaż znajomym, jak to się robi

Dodatkową funkcjonalnością chatbota Ballantine’s jest gra, w której zaadaptowane zostało  połączenie edukacji oraz rozrywki , w której tym razem to użytkownik może wcielić się w rolę mistrza koktajli. Serwując drinki zgodnie z przepisami bądź popełniając błędy, odpowiednio zbieramy punkty lub tracimy reputację. Nie brakuje dodatkowego dreszczyku emocji – w grze można rywalizować ze znajomymi!

Jeśli sądzicie, że to koniec funkcji chatbota Ballantine’s to jesteście w błędzie. Marka planuje cyklicznie dodawać do niego nowe, innowacyjne funkcje. Wszystko po to, by zapewniać użytkownikom konkretne korzyści.

- Zależy nam przede wszystkim na tym, aby być zawsze tam, gdzie są nasi konsumenci – mówi Marcin Wierzbicki, Digital Manager, Wyborowa Pernod Ricard – Bardzo istotny jest dla nas również spersonalizowany kontakt z użytkownikiem. Nasz bot George to efekt obserwacji potrzeb konsumentów – jest zawsze na wyciągnięcie ręki, odpowiada żywiołowo, a rozmowa z nim przypomina konwersację z prawdziwym barmanem, profesjonalistą.

Z George’em można porozmawiać klikając w jeden z poniższych linków:


Wyborowa Pernod Ricard

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

www.pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764