logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

George Clooney dostaje kosza - nowa reklama i platforma Nespresso

  PR 20.11.2013, przeczytano 1995 razy
ilustracja

Nespresso, we współpracy z firmą Google, uruchamia nową odsłonę swojego kanału w serwisie YouTube. Innowacyjnej zmianie towarzyszy premiera najnowszej reklamy telewizyjnej z serii „What Else” pod hasłem „Przyjemność nie może być kompromisem” - z George’m Clooneyem oraz Mattem Damonem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/george-clooney-dostaje-kosza---nowa-reklama-i-platforma-nespresso,20268,artykul.html

Partnerstwo z Google nie jest podyktowane tylko i wyłącznie nową kampanią reklamową w telewizji” – wyjaśnia Jean-Marc Duvoisin, Dyrektor Generalny Nestlé Nespresso S.A. „To kolejny krok w realizacji naszej strategii, który ma umożliwić miłośnikom kawy podróż do świata Nespresso dzięki nowoczesnej platformie cyfrowej, oferującej użytkownikom indywidualne treści i doświadczenia”.

Nowy telewizyjny spot z Clooneyem jest częścią cyfrowego kanału, na którym odbiorcy mogą odkryć nieznane filmy przedstawiające aktora w roli członka niedawno powołanego Zespołu Doradców ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso. Te nigdy wcześniej niepublikowane materiały wideo pokazują działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wraz z innymi klipami filmowymi można je oglądać na unowocześnionym kanale marki w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/nespresso. Jego wygląd i funkcjonalności zostały zmienione, by zapewnić członkom klubu Nespresso i internautom łatwiejszy dostęp do publikowanych materiałów, wygodę korzystania z serwisu oraz przejrzystość treści.

Matt Brittin, Wiceprezes Google Northern Europe odpowiedzialny za współpracę z Nestlé, powiedział: “Firma Nespresso to prekursor naszego programu Brand Partner Program dla marek, które działają i tworzą materiały tak, by w pełni wykorzystać możliwości swoich kanałów YouTube. Nespresso to globalna marka z gronem wyjątkowych konsumentów, z którymi współpracujemy, aby stworzyć multimedialne materiały nowej generacji. Przygotujcie się więc na wiele niespodzianek”.

W najnowszej reklamie z cyklu „What Else” odbiorcy zobaczą wieloletniego ambasadora marki Nespresso - George’a Clooneya. W serii humorystycznych scenek po raz pierwszy dołącza do niego Matt Damon - aktor i scenarzysta, zdobywca Oskara, prywatnie przyjaciel Clooneya. Podczas pracy przy najnowszym spocie dla Nespresso Damon powiedział: "Uwielbiam produkty i kawę Nespresso, ponadto również bardzo lubię George'a Clooneya".

W nowej reklamie Nespresso, wyreżyserowanej przez wielokrotnie nagradzanego Granta Heslova,George Clooney dostaje kosza od atrakcyjnej kobiety, która woli delektować się kawą Nespresso niż… nim. Główny przekaz reklamy mówi o tym, że filiżanka kawy Nespresso jest chwilą osobistej przyjemności, która nie może być kompromisem – nic nie powinno jej zakłócić ani ograniczać. Kampania reklamowa zadebiutowała w Polsce 15 listopada, będzie trwać do 22 grudnia. Została przygotowana przez IPG Group (Lowe Paris), za zakup mediów odpowiada agencja mediowa MEC.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764