logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

George Clooney i Jean Dujardin w kolejnej odsłonie kampanii Nespresso

  PR 12.11.2014, przeczytano 3649 razy
ilustracja

George Clooney znów powraca na ekran z pytaniem „What else?” w najnowszej kampanii Nespresso, która wystartowała online 8 listopada. W nowym spocie Clooney spotyka swojego kolegę po fachu, francuskiego aktora Jeana Dujardina (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”) i… zostaje przechytrzony, chcąc napić się kawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/george-clooney-i-jean-dujardin-w-kolejnej-odslonie-kampanii-nespresso,23179,artykul.html

Co tym razem zobaczymy na ekranie? Na terenie pięknej willi nad jeziorem Como we Włoszech widzimy Clooneya, który zamierza przygotować sobie ulubione espresso. Niespodziewanie napotyka swojego przyjaciela, Dujardina, który zamierza zabrać z pudełka ostatnią kapsułkę Nespresso. Clooney jednak przekonuje kolegę, by ten oddał mu kawę, oferując… coś w zamian. „Interes” się udaje i gdy George szykuje się do delektowania swoim Volluto, podchodzi do niego piękna kobieta, która także chciałaby napić się „małej czarnej”. Będąc nienagannym gentelmanem, aktor oferuje jej swoją filiżankę. Zaraz potem uświadamia sobie, że… został wywiedziony w pole! Od początku była to bowiem przebiegła sztuczka.Ale George już zaplanował, jak się odegrać…

Kręcąc nową reklamówkę Nespresso, postawiliśmy sobie wyzwanie, by miała nie tylko zabawny scenariusz z Clooneyem w roli głównej, ale by widzowie mogli nie tylko oglądać ją w telewizji, ale również angażować się online. W tym roku mieliśmy przyjemność pracować także z Jeanem Dujardinem. Chcieliśmy z humorem pokazać, co jeszcze tych dwóch jest w stanie zrobić dla momentu przyjemności” – skomentował Guillaume Le Cunff, pełniący funkcję International Marketing & Strategy Director w Nestlé Nespresso SA. „Kampanię rozszerzymy także na inne kanały internetowe i media społecznościowe, zapraszając do zabawy miłośników Nespresso. Jesteśmy ciekawi, co także i oni są jeszcze w stanie zrobić, by cieszyć się swoją chwilą kawowej rozkoszy”.


Co o spocie mówi Jean Dujardin? “Uwielbiam humor w kampaniach marki Nespresso i miałem wiele frajdy z pracy z Clooneyem przy jej ostatniej odsłonie. Sam chętnie piję tę kawę, tym większą przyjemność sprawiło mi wypicie ostatniej filiżanki przeznaczonej dla George’a!” – śmiał się aktor.

W pełnej wersji kampania reklamowa Nespresso „Co jeszcze” z George’em Clooneyem i Jeanem Dujardinem miała swoją premierę 8 listopada – na stronie nespresso.com, kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. Od 10 listopada możemy obejrzeć ją także w telewizji w postaci 30-sekundowych spotów. Klip wyreżyserował Grant Heslov – nominowany do Oscara producent filmowy i scenarzysta.

Przygotowana została przez scentralizowany zespół Interpublic Group w Paryżu. Za reklamę odpowiada agencja McCann, za komunikację digitalową MRM/McCann, za brand identity – Futurebrand, zaś za zakup mediów w Polsce dom mediowy MEC.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764