logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

George Clooney w pierwszej telewizyjnej kampania Nespresso

  PR 23.11.2011, przeczytano 2193 razy

Już 28 listopada George Clooney po raz pierwszy zagości na antenie polskich stacji telewizyjnych w roli ambasadora marki Nespresso.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/george-clooney-w-pierwszej-telewizyjnej-kampania-nespresso,13996,artykul.html

Nespresso to światowy pionier i lider w sektorze kawy porcjowanej. Najwyższa jakość kawy, jaką dostarcza oraz innowacyjność w zakresie poszerzanego portfolio i podejścia do sprzedaży detalicznej sprawiły, że marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie. Jako marka premium, Nespresso dba o każdy szczegół, dzięki czemu oferuje konsumentom wyjątkowe doświadczenie kawowe. Obecnie, aby umocnić swoja pozycję również w Polsce, firma Nespresso przeprowadzi po raz pierwszy telewizyjną kampanię reklamową.

Spot zatytułowany „MISTAKEN” (Pomyłka), w reżyserii Guya Ritchie’ego, nakręcony został na mediolańskim osiedlu Garibaldi, gdzie na potrzeby zdjęć, stanęła specjalnie skonstruowana scena przypominająca Butik Nespresso, Humorystyczny, trzydziestosekundowy film pokazuje popularność kawy Nespresso, która przyćmiła blask znanego z dystansu do siebie Clooney’a. Zdobycie ostatniej, złotej kapsułki Volluto, rzeczywiście wydaje się mieć dla aktorek grających w klipie, większe znaczenie niż spotkanie ze zdobywcą Oskara.

„Ideą Nespresso jest dążenie do tego, aby każdemu umożliwić przygotowanie doskonałego, aromatycznego espresso. Przeprowadzenie na polskim rynku pierwszej kampanii reklamowej, ma za zadanie umocnić pozycję marki w świadomości polskiego konsumenta.” - komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce. „30-sekundowy spot z udziałem George’a Clooney’a, wzmocniony będzie 15-sekundową prezentacją najnowszego ekspresu Lattissima+.” - wyjaśnia.

Scenariusze do obu spotów przygotowane zostały przez agencję McCann Paris. Kampania prowadzona będzie od końca listopada do końca bieżącego roku na antenie głównych stacji telewizyjnych TVP, TVN i Polsat, a także na kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Mec.

Źródło: Nestlé Nespresso SA

www.nespresso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764