logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak Mistrz”

  PR 07.08.2018, przeczytano 464 razy

Beko, wiodąca marka sprzętu AGD w Europie mianowała Gerarda Piqué, hiszpańskiego obrońcę i jednego z najbardziej rozpoznawanych piłkarzy na świecie, a prywatnie tatę dwóch synów, globalnym ambasadorem inicjatywy Beko #EatLikeAPro (po polsku #JedzJakMistrz). W lutym tego roku, Beko ogłosiło przedłużenie współpracy z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie – FC Barceloną. Ich współpraca została zbudowana na wierze we wspólne wartości oraz pragnieniu posiadania rzeczywistego wpływu na ludzkie życie i ma przynieść wiele ciekawych inicjatyw w najbliższych trzech piłkarskich sezonach. Owocem partnerstwa stała się akcja Beko #EatLikeAPro, mająca na celu walkę z problemem otyłości u dzieci, która w polskiej odsłonie nosi nazwę #JedzJakMistrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gerard-piqu%C3%A9-globalnym-ambasadorem-akcji-beko-_jedz-jak-mistrz_,37513,artykul.html

Beko, jak i FC Barcelona, to marki, które połączyła wiara w te same wartości, pragnące mieć rzeczywisty wpływ na życie ludzi zarówno na poziomie lokalnym, jak i światowym. Ta wspólna wizja zaowocowała globalną inicjatywą Beko #EatLikeAPro, która ma na celu pomoc w walce z globalną epidemią otyłości u dzieci. Dietetycy FCB, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla graczy tej światowej potęgi, uchylili rąbka tajemnicy i zdecydowali się pomóc rodzicom i samym dzieciom w zrozumieniu, jak ważne jest zdrowe odżywianie. Kampania wspierana jest przez światowej sławy gwiazdy piłki nożnej, które na co dzień grają w barwach hiszpańskiego klubu. Piłkarze polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także na kanale YouTube, gdzie obejrzeć można ich przygotowanie krok po kroku. O idei samej akcji Beko #JedzJakMistrz entuzjastycznie wypowiada się jej globalny ambasador i gwiazda FC Barcelony, Gerard Piqué: - Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem.

W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Aby dowiedzieć się więcej na temat akcji oraz wypróbować przepisy polecane przez piłkarskich mistrzów i ich dietetyków zajrzyj na: www.beko.pl/jedzjakmistrz.

Źródło: Beko

www.beko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764