logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak Mistrz”

  PR 07.08.2018, przeczytano 222 razy

Beko, wiodąca marka sprzętu AGD w Europie mianowała Gerarda Piqué, hiszpańskiego obrońcę i jednego z najbardziej rozpoznawanych piłkarzy na świecie, a prywatnie tatę dwóch synów, globalnym ambasadorem inicjatywy Beko #EatLikeAPro (po polsku #JedzJakMistrz). W lutym tego roku, Beko ogłosiło przedłużenie współpracy z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie – FC Barceloną. Ich współpraca została zbudowana na wierze we wspólne wartości oraz pragnieniu posiadania rzeczywistego wpływu na ludzkie życie i ma przynieść wiele ciekawych inicjatyw w najbliższych trzech piłkarskich sezonach. Owocem partnerstwa stała się akcja Beko #EatLikeAPro, mająca na celu walkę z problemem otyłości u dzieci, która w polskiej odsłonie nosi nazwę #JedzJakMistrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gerard-piqu%C3%A9-globalnym-ambasadorem-akcji-beko-_jedz-jak-mistrz_,37513,artykul.html

Beko, jak i FC Barcelona, to marki, które połączyła wiara w te same wartości, pragnące mieć rzeczywisty wpływ na życie ludzi zarówno na poziomie lokalnym, jak i światowym. Ta wspólna wizja zaowocowała globalną inicjatywą Beko #EatLikeAPro, która ma na celu pomoc w walce z globalną epidemią otyłości u dzieci. Dietetycy FCB, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla graczy tej światowej potęgi, uchylili rąbka tajemnicy i zdecydowali się pomóc rodzicom i samym dzieciom w zrozumieniu, jak ważne jest zdrowe odżywianie. Kampania wspierana jest przez światowej sławy gwiazdy piłki nożnej, które na co dzień grają w barwach hiszpańskiego klubu. Piłkarze polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także na kanale YouTube, gdzie obejrzeć można ich przygotowanie krok po kroku. O idei samej akcji Beko #JedzJakMistrz entuzjastycznie wypowiada się jej globalny ambasador i gwiazda FC Barcelony, Gerard Piqué: - Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem.

W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Aby dowiedzieć się więcej na temat akcji oraz wypróbować przepisy polecane przez piłkarskich mistrzów i ich dietetyków zajrzyj na: www.beko.pl/jedzjakmistrz.

Źródło: Beko

www.beko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764