logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gethero realizuje kampanię dla Żabki

  PR 06.05.2021, przeczytano 281 razy

Specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero przygotowała dla sieci sklepów Żabka kampanię zachęcającą do aktywności sportowej i kupna produktów wspomagających treningi. W akcję zaangażowali się m.in. znani sportowcy: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i Robert Karaś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gethero-realizuje-kampanie-dla-zabki,391343,artykul.html

Celem przygotowanej przez GetHero kampanii jest promowanie wiosennej aktywności na świeżym powietrzu. Akcja ma zachęcić do zakupu w sklepach sieci Żabka produktów wspierających wysiłek fizyczny – m.in. napojów izotonicznych i batonów proteinowych. Ma także budować wśród klientów świadomość, że Żabka to miejsce, które codziennie mijamy w drodze na każdy trening.

Udział w kampanii biorą znani sportowcy i osoby kojarzone z aktywnym stylem życia:  Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak, Robert Karaś, Joanna Jóźwik, Piotr Lisek, Łukasz Grzybowski, Ewa Szabatin, Krzysztof Golonka, Michał Dobrzycki czy Maja Kuczyńska. Każdy z zaproszonych twórców związany jest z inną dyscypliną.

Wspólnym elementem dla każdej kategorii jest zachęta, aby w drodze na trening odwiedzić najbliższy sklep Żabka i zaopatrzyć się w dostępne w nim produkty dla ludzi aktywnych. Wszystkie zdjęcia w kampanii zostały wykonane w technice clone photo, które mają symbolizować motywowanie samego siebie do podjęcia treningu i bicia kolejnych rekordów.

- W kampanię, którą mamy przyjemność realizować dla sieci sklepów Żabka, zaangażowali się influencerzy związani ze sportem, zdrowym trybem życia i różnymi formami aktywności fizycznej. Liczymy na to, że ich przykład pozwoli obudzić w klientach Żabki więcej energii i motywacji do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz przekona ich do wysiłku pozwalającego osiągać coraz lepsze wyniki, niezależnie od tego, jakiej dyscyplinie się poświęcają  - mówi Agata Węckowska z agencji GetHero.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764