logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gethero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów

  PR 09.04.2021, przeczytano 578 razy
ilustracja
Harmonogram webinarów

W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze więcej eksperckiej wiedzy z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Do specjalistów z branży ponownie dołączą wybrani twórcy internetowi. W bezpłatnych spotkaniach online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gethero-startuje-z-kolejna-edycja-bezplatnych-webinarow,390969,artykul.html

W zeszłym roku agencja GetHero wystartowała z autorskimi projektami GetHero Academy oraz InfluTalk by GetHero. Od października do grudnia eksperci z branży wraz z influencerami zupełnie za darmo dzielili się z internautami wiedzą z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Jak przyznają organizatorzy, frekwencja podczas zeszłorocznych webinarów była wysoka.

- Pierwsza edycja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Na nasze webinary zarejestrowało się kilkaset osób. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę spotkań i jeszcze głębiej wejść w świat influencerów. W wiosennej edycji planujemy spotkania zarówno z ekspertami, jak i z twórcami internetowymi, którzy opowiedzą o specyfice pracy z markami oraz tworzeniu contentu na różne platformy - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director w agencji GetHero.

GetHero Academy to 90-minutowe webinary poświęcone tematom związanym z influencer marketingiem i mediami społecznościowymi. Podczas nich eksperci przeprowadzą uczestników przez różnorodne zagadnienia i objaśnią wszystkie pojęcia z nimi związane. Wiedza, którą specjaliści będą dzielić się podczas spotkań online jest oparta na wieloletnim doświadczeniu, zdobywanym we współpracy z influencerami. Wynika ona także z dostępu do międzynarodowych badań i bazy case studies grupy Webedia, do której należy agencja GetHero. W ramach tej edycji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak dobierać, rozliczać i działać z influencerami, a także jakie są zarobki influencerów, koszty produkcji i marże pośredników. Pierwszy webinar z tego cyklu odbędzie się już 14 kwietnia o godzinie 10:00.

InfluTalk by GetHero to natomiast cykl spotkań z największymi influencerami, którzy na co dzień realizują projekty wspólnie z agencją GetHero. Na każdym z webinarów omawiany jest jeden temat. Każdy z nich jest oparty o szereg case studies zrealizowanych wspólnie z zaproszonymi twórcami internetowymi. Webinary z tego cyklu to miejsce, w którym marki i agencje mogą poznać perspektywę influencerów i bezpośrednio zadawać pytania związane ze wspólnym tworzeniem kampanii. Pierwsze spotkanie online z tego cyklu odbędzie się 28 kwietnia o godzinie 10:00.

Udział w webinarach GetHero Academy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.gethero.pl/webinary

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764