logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gethero wzmacnia zespół i awansuje managerów. Powstaje też nowy dział

  PR 21.03.2022, przeczytano 1088 razy
ilustracja

Od początku roku do zespołu wrocławskiej agencji dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział, który zajmie się skautingiem i oceną potencjału początkujących twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gethero-wzmacnia-zespol-i-awansuje-managerow.-powstaje-tez-nowy-dzial,395173,artykul.html

Największej rozbudowie uległ zespół Sales, który powiększył się o trzy nowe osoby. Stanowiska New Business Managera objęli:

Mateusz Golubiewski – od ponad 3 lat związany z branżą handlową i segmentem B2B. Posiada doświadczenie zdobyte m.in. w sektorze energetycznym, lotniczym oraz automatyki i robotyki.

Adrianna Dębska – specjalistka branży marketingowej z ponad 5-letnim doświadczeniem. Poprzednio związana m.in. z agencjami Kamikaze, Platinium Cast PR oraz LTTM, odpowiadała za działania strategiczne i egzekucję kampanii m.in. dla marek CPD L'Oreal, Kazar oraz grupy Maspex.

Magdalena Kępka – handlowiec z bogatym doświadczeniem w sektorze publicznym – m.in. w branży edukacyjnej oraz medycznej. Specjalistka w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz negocjacji.

Istotne awanse pojawiły się również w zespole Automotive: Jego liderka – Martyna Łukowiak – objęła stanowisko Senior Project Managerki. Odpowiada za bieżącą obsługę klientów z Polski i zagranicy, a także prowadzenie projektów w branży motoryzacyjnej, bankowej czy e-commerce.

Zuzanna Kałwak awansowała do roli Project Managerki. Z GetHero jest związana od ponad roku, specjalizuje się w realizacji kompleksowych kampanii influencer marketingowych. Była odpowiedzialna za prowadzenie działań m.in. dla marek Santander, Mercedes oraz Lego Group.

Nowym członkiem zespołu została Katarzyna Cały, poprzednio związana ze środowiskiem korporacyjnym oraz gamingowym. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. przygotowanie ofert i wycena kampanii.

ilustracjastrzałka

W teamie Beauty & Fashion awans odebrała Aleksandra Łakota, obejmując stanowisko Project Managerki. Dla GetHero pracuje od ponad roku, z sukcesami realizując kampanie m.in. dla firm odzieżowych oraz submarek z grupy L’Oreal Polska.

Weronika Bajraszewska objęła z kolei nowo utworzone w tym dziale stanowisko Junior Project Managerki.

ilustracjastrzałka

Do agencji dołączyła ponadto Aleksandra Deczkowska – absolwentka studiów matematycznych, która wzmocni kompetencje zespołu Analytics.

ilustracjastrzałka

Dedykowany zespół dla mikroinfluencerów

W strukturach GetHero został również wyodrębniony nowy dział – TikTok & Mikroinfluencers. Jego szefową została Magdalena Wysocka – Senior Project Managerka, związana z wrocławską agencją od blisko 4 lat. Dotychczas była odpowiedzialna m.in. za realizację projektów w sektorach FMCG, bankowym i technologicznym, a także coroczne badanie GetHero pt. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”.

ilustracjastrzałka

Działania nowego zespołu będą skoncentrowane na ocenie potencjału i tzw. skautingu początkujących twórców oraz koordynacji kampanii marketingowych z ich udziałem.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764