logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gethero wzmacnia zespół i awansuje managerów. Powstaje też nowy dział

  PR 21.03.2022, przeczytano 525 razy
ilustracja

Od początku roku do zespołu wrocławskiej agencji dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział, który zajmie się skautingiem i oceną potencjału początkujących twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gethero-wzmacnia-zespol-i-awansuje-managerow.-powstaje-tez-nowy-dzial,395173,artykul.html

Największej rozbudowie uległ zespół Sales, który powiększył się o trzy nowe osoby. Stanowiska New Business Managera objęli:

Mateusz Golubiewski – od ponad 3 lat związany z branżą handlową i segmentem B2B. Posiada doświadczenie zdobyte m.in. w sektorze energetycznym, lotniczym oraz automatyki i robotyki.

Adrianna Dębska – specjalistka branży marketingowej z ponad 5-letnim doświadczeniem. Poprzednio związana m.in. z agencjami Kamikaze, Platinium Cast PR oraz LTTM, odpowiadała za działania strategiczne i egzekucję kampanii m.in. dla marek CPD L'Oreal, Kazar oraz grupy Maspex.

Magdalena Kępka – handlowiec z bogatym doświadczeniem w sektorze publicznym – m.in. w branży edukacyjnej oraz medycznej. Specjalistka w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz negocjacji.

Istotne awanse pojawiły się również w zespole Automotive: Jego liderka – Martyna Łukowiak – objęła stanowisko Senior Project Managerki. Odpowiada za bieżącą obsługę klientów z Polski i zagranicy, a także prowadzenie projektów w branży motoryzacyjnej, bankowej czy e-commerce.

Zuzanna Kałwak awansowała do roli Project Managerki. Z GetHero jest związana od ponad roku, specjalizuje się w realizacji kompleksowych kampanii influencer marketingowych. Była odpowiedzialna za prowadzenie działań m.in. dla marek Santander, Mercedes oraz Lego Group.

Nowym członkiem zespołu została Katarzyna Cały, poprzednio związana ze środowiskiem korporacyjnym oraz gamingowym. W zakresie jej obowiązków będzie m.in. przygotowanie ofert i wycena kampanii.

ilustracjastrzałka

W teamie Beauty & Fashion awans odebrała Aleksandra Łakota, obejmując stanowisko Project Managerki. Dla GetHero pracuje od ponad roku, z sukcesami realizując kampanie m.in. dla firm odzieżowych oraz submarek z grupy L’Oreal Polska.

Weronika Bajraszewska objęła z kolei nowo utworzone w tym dziale stanowisko Junior Project Managerki.

ilustracjastrzałka

Do agencji dołączyła ponadto Aleksandra Deczkowska – absolwentka studiów matematycznych, która wzmocni kompetencje zespołu Analytics.

ilustracjastrzałka

Dedykowany zespół dla mikroinfluencerów

W strukturach GetHero został również wyodrębniony nowy dział – TikTok & Mikroinfluencers. Jego szefową została Magdalena Wysocka – Senior Project Managerka, związana z wrocławską agencją od blisko 4 lat. Dotychczas była odpowiedzialna m.in. za realizację projektów w sektorach FMCG, bankowym i technologicznym, a także coroczne badanie GetHero pt. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”.

ilustracjastrzałka

Działania nowego zespołu będą skoncentrowane na ocenie potencjału i tzw. skautingu początkujących twórców oraz koordynacji kampanii marketingowych z ich udziałem.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764