logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Getin Bank wybiera Spark Foundry i przedłuża współpracę z Performics

  PR 09.06.2021, przeczytano 325 razy

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 roku i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/getin-bank-wybiera-spark-foundry-i-przedluza-wspolprace-z-performics,391817,artykul.html

- Jednym z celów zrealizowanego przetargu było połączenie planowania i zakupu wszystkich mediów oraz działań z zakresu marketingu efektywnościowego w ramach współpracy z jednym partnerem. Rywalizacja w przetargu była bardzo wyrównana, jednak ostatecznie – biorąc pod uwagę zarówno naszą ocenę kompetencji agencji, szczególnie w obszarze szeroko rozumianych mediów cyfrowych, przedstawione analizy i rekomendacje, jak i finansowe warunki współpracy – zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy ze Spark Foundry. Nie bez znaczenia było także nasze zadowolenie z dotychczasowej współpracy z agencją Performics w zakresie działań sprzedażowych w Internecie – mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

Getin Bank, po kilkuletniej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Spark Foundry, z którą był związany w latach 2007-2017. W wyniku przetargu, Spark Foundry przejmuje obowiązki, które w ostatnich latach pełniła agencja OMD. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji, planowania i zakupu mediów w kanałach offline i online. Proces przetargowy wspierał niezależny audytor mediowy Media Strategy.

- Bardzo cieszymy się z wygranej. Przed laty mieliśmy okazję uczestniczyć w dużej transformacji banku, który stał się instytucją w pełni uniwersalną, z nowoczesną ofertą dopasowaną do każdego. Mam nadzieję, że teraz nasza współpraca będzie równie efektywna. Cieszy nas również obrona budżetu przez Performics, ponieważ nie pierwszy już raz mamy okazję udowodnić naszą siłę w modelu Power of One. – komentuje Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.

Przetarg obejmował również działania w obszarze performance marketingu, budżet obroniła agencja Performics. W ramach przedłużonej współpracy agencja będzie nadal odpowiedzialna za usługi z zakresu SEM oraz zarządzanie kampaniami afiliacyjnymi. Od teraz do obowiązków Performics będą należeć również działania w obrębie Paid Social.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764