logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Getin zdobywcą 3 statuetek Effie

  PR 13.10.2014, przeczytano 896 razy
ilustracjastrzałka

Getin Noble Bank oraz Getin Leasing zostały laureatami Effie Awards 2014 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury konkursu przyznało srebrną i brązową nagrodę w kategorii „bankowość” za kampanię rebrandingową Getin UP i kampanię dla Getin Leasing oraz srebrną w nowej kategorii „technology and innovation” za wielokrotnie nagradzaną Kartę MasterCard Display. Wyniki konkursu, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zostały ogłoszone podczas XV gali finałowej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/getin-zdobywca-3-statuetek-effie,22906,artykul.html

– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że udało nam się w tym roku rozbić bank i zdobyć aż trzy nagrody Effie. To niespotykany dotąd wynik, który pokazuje, że działania podjęte w celu zmiany postrzegania marki Getin przynoszą dobre efekty. Rok 2013 był dopiero pierwszym rokiem wdrożenia nowej strategii Getin UP. Mamy nadzieję, że następne lata pokażą, że obraliśmy słuszny kierunek i będziemy mogli pochwalić się kolejnymi osiągnięciami w tym konkursie – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Departamentu Marketingu, Getin Noble Bank.

Laureaci tegorocznej edycji konkursu Effie zostali wybrani przez jury konkursowe spośród 170 zgłoszeń w 20 kategoriach. Przyznano Nagrodę Grand Prix oraz 6 Złotych, 23 Srebrne i 19 Brązowych Effie. Wszystkie prace były oceniane przez 75-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Milanovic, Dyrektor Generalnej NIVEA na Polskę i kraje Bałtyckie. Nagrody wręczono podczas XV gali finałowej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. Gościem specjalnym wydarzenia był Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński.

Srebrne Effie to kolejna nagroda za działania marketingowe Getin Noble Bank, który w tym roku zdobył również „Złotego Bankiera” w kategorii specjalnej „Najlepszy spot reklamowy banku”. 

Źródło: Getin Noble Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764