logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gfk Echo zbada customer experience

  PR 04.11.2015, przeczytano 493 razy

Instytut GfK wprowadził innowacje w narzędziu GfK Echo, rozwiązaniu badawczym umożliwiającym zarządzanie doświadczeniami klientów. Rozbudowana wersja GfK Echo daje obecnie możliwość wykonania analizy predykcyjnej na podstawie analizy danych wstecz oraz zapewnia bieżący wgląd w różne typy danych, także dane pozabadawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gfk-echo-zbada-customer-experience,26457,artykul.html

Iwona Szewczak, Regional Product Manager GfK: - W GfK jesteśmy przekonani, że każdy kontakt z klientem może mieć wymierny wpływ na wyniki biznesowe. Sukces w codziennej działalności zależy od umiejętności oceny jakości obsługi klienta dziejącej się w każdym momencie, na każdym szczeblu organizacji. Oraz możliwości szybkiego reagowania na zmiany w jej obrębie.

GfK Echo to platforma monitorująca doświadczenia w punkcie sprzedażowym lub usługowym, wspomagająca obsługę klientów i reakcje na zdarzenia krytyczne. Szybka reakcja na problemy, ale także obserwacja wyróżniających się kontaktów pozwala budować relacje z klientem oparte na dwustronnej wymianie i wzmacnianiu więzi.

Zmodernizowana platforma GfK Echo integruje ustrukturalizowane i nieustrukturalizowane informacje zwrotne płynące od klientów oraz inne dane istotne z punktu widzenia bieżącej działalności biznesowej, a proces modelowania predykcyjnego określa, które działania realnie wpływają na wzrost sprzedaży.
Klienci wykorzystujący GfK Echo mają dostęp do cennych insightów konsumenckich w czasie rzeczywistym.

Nowe możliwości GfK Echo:

  • Bardziej elastyczna platforma, lepiej odzwierciedlająca strukturę organizacyjną działów sprzedaży i obsługi klienta.
  • Zarządzanie powiadomieniami od klientów za pomocą aplikacji mobilnej.
  • Efektywniejsze kosztowo podejście w porównaniu z tradycyjnymi metodami badania satysfakcji klientów.
  • Wskazania działań przynoszących bezpośredni zysk w działalności biznesowej.


GfK Echo oferowane jest w ponad 100 krajach.

Źródło: GfK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764