logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GfK przejmuje szwedzką firmę Norm Research & Consulting

  PR 12.02.2016, przeczytano 489 razy

GfK przejmuje NORM Research & Consulting AB, szwedzką firmę badawczą, specjalizującą się w wirtualnych badaniach konsumenckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gfk-przejmuje-szwedzka-firme-norm-research-and-consulting,27466,artykul.html

Głównym produktem oferowanym przez NORM jest oprogramowanie Simstore, umożliwiające efektywną analizę zachowań konsumenckich. Otrzymane wyniki pozwalają na optymalizację cen, asortymentu, opakowań, planów oraz procesu wprowadzania nowych produktów na rynek. Simstore umożliwia stworzenie do celów badawczych dwu- i trójwymiarowego realistycznego środowiska zakupowego.

Na przestrzeni ostatnich 10 lat Simstore stało się najnowocześniejszą platformą do badań konsumenckich, umożliwiającą dokonywanie efektywnych analiz zachowań konsumenckich bez konieczności przeprowadzania kosztownych i czasochłonnych badań terenowych. Pozwala na symulację środowiska zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych.

Debra A. Pruent, członek zarządu GfK odpowiedzialna za sektor Consumer Experiences, mówi: – Proces cyfryzacji to obecnie największa szansa dla badań rynku. Dzięki technologii NORM Research & Consulting możemy jeszcze szybciej i bardziej efektywnie prowadzić projekty z zakresu badań konsumenckich. Firma jest jednym z liderów w zakresie tej technologii. Współpracuje z największymi producentami dóbr konsumenckich na świecie. Tego typu oprogramowanie stanowi idealne uzupełnienie portfolio produktowego GfK, dając ogromną przewagę konkurencyjną.

Adrian Sanger, Global Head of Shopper w GfK, dodaje: – Dzięki inwestycji w NORM poszerzamy naszą ofertę badań konsumenckich dla firm z branży dóbr konsumpcyjnych, handlu i technologii. Połączenie informacji dotyczących zachowań konsumenckich z danymi pochodzącymi z oprogramowania Simstore umożliwia stworzenie pełniejszego obrazu nabywcy, co z kolei prowadzi do bardziej efektywnej optymalizacji półki sklepowej, kanału dystrybucji i doświadczeń konsumentów.

Anders Örbom, współzałożyciel i dyrektor generalny NORM Research & Consulting, dodaje: – Jako eksperci w dziedzinie wirtualnych badań konsumenckich opracowaliśmy optymalne oprogramowanie. We współpracy z GfK możemy w pełni wykorzystać możliwości naszej technologii, integrując ją z globalnym portfolio badawczym GfK. Wspólnie opracowana oferta to zestaw narzędzi do badań konsumenckich oraz doradztwo w zakresie strategicznych i operacyjnych działań naszych klientów.

Andreas Lee, współzałożyciel NORM Research & Consulting, dodaje: – Cieszymy się, że staliśmy się częścią GfK. Dzięki nowej strukturze będziemy mogli jeszcze skuteczniej rozwijać innowacyjne metody, które pozwolą nam rozumieć i przewidywać zachowania klientów.

Firma NORM Research & Consulting AB została założona w 2003 roku i zatrudnia 60 pracowników w biurach w Sztokholmie i Amsterdamie. Zarządzana przez założycieli, Andersa Örboma i Andreasa Lee, prowadzi globalne projekty dla międzynarodowych klientów, m.in. Unilevera, Carlsberga, Nestlé, Arla Foods i Philipsa.

Źródło: GfK Polonia

Dodatkowe informacje:

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764