logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gfk wprowadza nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów

  PR 12.11.2013, przeczytano 849 razy

GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gfk-wprowadza-nowa-metodologie-zarzadzania-doswiadczeniami-konsumentow,20177,artykul.html

GfK Echo to także platforma technologiczna integrująca dane od klientów pochodzące z różnych źródeł (telefon, e-mail, www), pozwalająca na zarządzanie doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym i monitorowanie całości procesu obsługi. Narzędzie rejestruje i gromadzi odpowiedzi i uwagi klientów, a pracownikom firmy umożliwia natychmiastową reakcję i podjęcie niezbędnych działań.

Nowy produkt łączy dane o doświadczeniach z obsługi z danymi transakcyjnymi tak, aby dostarczyć możliwie najszerszą perspektywę do budowania satysfakcji  klientów. Wyniki przedstawiane są za pomocą interaktywnej platformy ilustrującej trendy, generującej ostrzeżenia lub raportującej efektywność wybranych jednostek lub całej firmy.

Model GfK Echo wykracza poza proste wskazanie obszarów do poprawy. Jako jeden z największych dostawców badań typu user experience (UX), instytut GfK oferuje rozwiązanie pozwalające na aktywne zarządzanie doświadczeniami klientów. Proponowane podejście łączy pracę ekspertów w dziedzinie badań satysfakcji, zaawansowaną analitykę i doświadczenia w zakresie UX. Umożliwia zaprojektowanie i optymalizację działań sprzyjających budowaniu głębszych relacji z klientami.

"Każdego dnia konsumenci wchodzą w interakcję z markami poprzez konkretne zdarzenia lub usługi – od zakupu samochodu, przez posiłek w restauracji, po rozmowę z przedstawicielem call center operatora telekomunikacyjnego. Jak można optymalizować obsługę i jakość tych zdarzeń w celu zwiększenia satysfakcji klienta? Rozwiązaniem jest zapewnienie firmom systemu „wczesnego ostrzegania”. Celem jest przeciwdziałanie utracie klientów i wzmacnianie ich lojalności. To obecnie jedno z największych wyzwań stojących przed firmami. Stworzenie systemu dostarczającego informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym umożliwia otwarty dialog z klientami. W połączeniu ze wsparciem i rekomendacjami ekspertów, GfK Echo optymalizuje obsługę klienta umożliwiając identyfikację czynników, które mają największe znaczenie w procesie kształtowania doświadczenia klienta" – mówi Iwona Szewczak, Regional CEE&META Product Manager.

Dan Zuckerman
, Global Product Manager w GfK: „GfK Echo wyznacza nowy standard w zarządzaniu informacją zwrotną od klientów, wykraczający poza proste rekomendacje. Dokonane przez nas połączenie technologii i wiedzy eksperckiej umożliwia naszym klientom odkrycie nowych możliwości podniesienia efektywności i maksymalizacji wartości klienta”.

Źródło: GfK Polonia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764