logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GG i Cube Group ze świąteczną akcją rabatową

  PR 30.11.2015, przeczytano 1417 razy
ilustracjastrzałka

GG (dawne Gadu-Gadu) właśnie uruchomiło pierwszą w swojej historii specjalną akcją świąteczną skierowaną do użytkowników. Za pomysł i wykonanie jej odpowiada agencja performance marketingowa Cube Group. Akcja polega na dedykowaniu użytkownikom komunikatora specjalnego serwisu KodyRabatowe.GG.pl, który oferuje im atrakcyjne rabaty do znanych sklepów internetowych na świąteczne zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gg-i-cube-group-ze-swiateczna-akcja-rabatowa,26717,artykul.html

GG ma prawie 3 miliony wiernych użytkowników. To dla nich właśnie powstał serwis KodyRabatowe.GG.pl z inspiracjami i pomysłami na prezent świąteczny od najlepszych sklepów online i stacjonarnych. Razem z GG zależy nam na odświeżeniu jego wizerunku – wiemy, że wciąż jest tu potencjał marketingowy – opowiada Andrzej Cudny, prezes Cube Group, agencji performance marketingowej, która wspólnie z GG odpowiada za pomysł, poprowadzenie akcji, stworzenie serwisu i jego promocję.

Na stronie KodyRabatowe.GG.pl, która właśnie wystartowała, już są dostępne kody zniżkowe wyselekcjonowanych partnerów z najpopularniejszych świątecznych kategorii (m.in. fashion, home & living, książki i więcej): Księgarnie Matras, Smyk, 5.10.15, Neo24, Diverse, ZloteWyprzedaze.pl, Chocolissimo, Audioteka, Nexterio i inni. Lista partnerów jest sukcesywnie poszerzana – duża część kodów nie jest dostępna w innych serwisach tego typu.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764