logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (3): GG Studio

   27.01.2015, przeczytano 2419 razy
ilustracjastrzałka

GG Studio zadebiutowało 20 lat temu, od początku koncentrując się na projektowaniu i produkcji reklamowej dla klientów z segmentu Premium. Firma zatrudnia obecnie 135 wykwalifikowanych pracowników i specjalistów, w tym architektów, grafików, technologów, drukarzy i montażystów. Specjalnością GG Studio są nieszablonowe projekty - innowacyjne, a zarazem funkcjonalne realizacje dla wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-gg-studio,23758,artykul.html

Studio proponuje klientom usługi z wielu dziedzin - marketing kreatywny, produkcja reklamowa 2D/3D, reklama multimedialna – interaktywna, ambient, projektowanie, druk wielkoformatowy oraz 3D. Regularna rozbudowa zaplecza technologicznego pozwala utrzymywać gotowość do szybkiej realizacji nawet skomplikowanych projektów własnymi zasobami, w sposób nie wymagający od klienta znajomości technologii ani nadzorowania kolejnych etapów zlecenia.

Do swoich sukcesów zaliczają m.in. współpracę z Nike, Loreal, LOT, Louis Vitton, a także obsługę  światowych marek za pośrednictwem sieciowych agencji reklamowych. GG Studio może pochwalić się realizacjami w Europie i Azji, a oklejone przez nią samoloty odwiedzają wszystkie kontynenty.

Warszawska firma poszerzyła swoje możliwości realizacyjne decydując się na inwestycję w technologię HP Latex. Wybór padł na model  HP LATEX 360, który zdaniem przedstawicieli firmy posiada najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości oraz wydajności: Wybrany model, w pełni zaspokaja nasze potrzeby względem różnorodnych mediów – w tym druk na poliestrach. Zastosowane dodatkowe rozwiązania techniczne, jak czujnik OMAS wspomagający szybki druk na wielu materiałach oraz wbudowany spektrofotometr utwierdziły nas w przekonaniu, iż jest to jedyny słuszny wybór. Kolejnym plusem dla HP, jest dotychczasowa, 9 letnia współpraca.

Wśród głównych zalet technologii HP Latex wymieniają obok jakości i odporności mechanicznej wydruków przede wszystkim szybkość druku oraz aspekty ekologiczne, przekładające się zarówno na zakres aplikacji jak i komfort własnych pracowników: Druk lateksowy w połączeniu z działającą przez 355 dni w roku i 24h na dobę platformą druk24h.pl, gwarantuje klientowi końcowemu szybki i absolutnie bezpieczny wydruk. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach. Klient otrzymuje pracę od razu gotową do użycia, nie czeka ani na wyschnięcie wydruku, ani na otwarcie oddziału. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

www.ggstudio.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764