logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Success Story with HP Latex (3): GG Studio

   27.01.2015, przeczytano 2826 razy
ilustracjastrzałka

GG Studio zadebiutowało 20 lat temu, od początku koncentrując się na projektowaniu i produkcji reklamowej dla klientów z segmentu Premium. Firma zatrudnia obecnie 135 wykwalifikowanych pracowników i specjalistów, w tym architektów, grafików, technologów, drukarzy i montażystów. Specjalnością GG Studio są nieszablonowe projekty - innowacyjne, a zarazem funkcjonalne realizacje dla wymagających klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/success-story-with-hp-latex-%281%29%3A-gg-studio,23758,artykul.html

Studio proponuje klientom usługi z wielu dziedzin - marketing kreatywny, produkcja reklamowa 2D/3D, reklama multimedialna – interaktywna, ambient, projektowanie, druk wielkoformatowy oraz 3D. Regularna rozbudowa zaplecza technologicznego pozwala utrzymywać gotowość do szybkiej realizacji nawet skomplikowanych projektów własnymi zasobami, w sposób nie wymagający od klienta znajomości technologii ani nadzorowania kolejnych etapów zlecenia.

Do swoich sukcesów zaliczają m.in. współpracę z Nike, Loreal, LOT, Louis Vitton, a także obsługę  światowych marek za pośrednictwem sieciowych agencji reklamowych. GG Studio może pochwalić się realizacjami w Europie i Azji, a oklejone przez nią samoloty odwiedzają wszystkie kontynenty.

Warszawska firma poszerzyła swoje możliwości realizacyjne decydując się na inwestycję w technologię HP Latex. Wybór padł na model  HP LATEX 360, który zdaniem przedstawicieli firmy posiada najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości oraz wydajności: Wybrany model, w pełni zaspokaja nasze potrzeby względem różnorodnych mediów – w tym druk na poliestrach. Zastosowane dodatkowe rozwiązania techniczne, jak czujnik OMAS wspomagający szybki druk na wielu materiałach oraz wbudowany spektrofotometr utwierdziły nas w przekonaniu, iż jest to jedyny słuszny wybór. Kolejnym plusem dla HP, jest dotychczasowa, 9 letnia współpraca.

Wśród głównych zalet technologii HP Latex wymieniają obok jakości i odporności mechanicznej wydruków przede wszystkim szybkość druku oraz aspekty ekologiczne, przekładające się zarówno na zakres aplikacji jak i komfort własnych pracowników: Druk lateksowy w połączeniu z działającą przez 355 dni w roku i 24h na dobę platformą druk24h.pl, gwarantuje klientowi końcowemu szybki i absolutnie bezpieczny wydruk. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach. Klient otrzymuje pracę od razu gotową do użycia, nie czeka ani na wyschnięcie wydruku, ani na otwarcie oddziału. Istotne jest dla nas, że druk la­tek­so­wy nadaje się do produkcji nie­mal wszyst­kie­go, co wykonuje się w naszych 3 oddziałach.

Kolejny odcinek cyklu w pełnej wersji

Projekt objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Integart

www.ggstudio.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764