logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście: Art Walk Open Call 2019

  PR 31.05.2019, przeczytano 1360 razy
ilustracjastrzałka

Wystartował otwarty konkurs Art Walk Open Call 2019 organizowany przez Fundację Sztuka w Mieście we współpracy z Ghelamco Poland. Dla wszystkich pasjonatów sztuki to niepowtarzalna okazja, aby opracować własną koncepcję wystawy, która następnie zostanie zaprezentowana w warszawskiej galerii plenerowej Art Walk na placu Europejskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ghelamco-poland-i-fundacja-sztuka-w-miescie%3A-art-walk-open-call-2019,382710,artykul.html

57-metrowy pasaż wystawienniczy Art Walk to wyjątkowa przestrzeń na mapie stolicy – specjalnie zaprojektowana konstrukcja dostosowana do całorocznego eksponowania obrazów, rzeźb i instalacji artystycznych. Ta usytuowana wśród zieleni, dostępna o dowolnej godzinie i w każdą pogodę galeria sztuki składa się z 20 modułów będących jednocześnie oknami wystawowymi.

Od początku swojego istnienia, czyli od maja 2016, galeria gościła 11 wystaw, w ramach których ponad 60 artystów przedstawiło 180 dzieł. Dotychczas zrealizowano tu między innymi takie projekty jak „Neon Inn”, prezentujący neony jako ważny element historii i współczesności Warszawy (wśród artystów prezentujących swoje prace znaleźli się m.in. Joanna Rajkowska, Wojciech Dada czy Rene Wawrzkiewicz, a kuratorem wystawy była Marta Czyż), „Człowiek Ciało Proces” – wystawę organizowaną przez Akademię Sztuk Pięknych (kurator – prof. Paweł Nowak), „19 okazów geologicznych znalezionych w Polsce” artystki Katarzyny Przezwańskiej czy „W Głębi” artysty Chrisa Hernandeza.

Pierwszą edycję konkursu Art Walk Open Call przeprowadzono w 2017 roku. W jej wyniku powstała wystawa „Świat należy do Ciebie”, której pomysłodawcą był artysta Jakub Słomkowski.

W ramach Art Walk Open Call 2019 artyści, kuratorzy i wszyscy zainteresowani tematyką kulturalną mogą przedstawić własną koncepcję niepublikowanej wcześniej wystawy. Co istotne, w swojej propozycji można wykorzystać przestrzeń placu Europejskiego. Pomysły zostaną ocenione przez jury złożone z członków rady programowej Art Walk i Fundacji Sztuka w Mieście oraz przez przedstawicieli Ghelamco Poland. Pod uwagę będzie brana atrakcyjność i oryginalność koncepcji, dostosowanie się do charakteru miejsca oraz realistyczność przyjętych rozwiązań. Najlepsza propozycja zostanie wystawiona w galerii Art Walk pod koniec roku.

30 maja o godzinie 16.30 odbędzie się wizja lokalna obiektu, a do 3 czerwca uczestnicy mogą zgłaszać pytania dotyczące konkursu. Prace konkursowe można przysyłać lub dostarczać osobiście do 1 lipca 2019 r. na adres: Ghelamco Poland, plac Europejski 1, 00-844 Warszawa, z dopiskiem: Art Walk Open Call 2019. Wyniki zostaną ogłoszone w drugiej połowie lipca 2019.

Szczegółowe informacje na temat konkursu, a także jego regulamin, są dostępne na stronie galerii Art Walk: www.artwalk.sztukawmiescie.pl.

Źródło: GHELAMCO POLAND

Dodatkowe informacje:

O Art Walk
Plenerowa galeria Art Walk to specjalnie zaprojektowana konstrukcja dostosowana do całorocznego eksponowania obrazów, rzeźb i instalacji artystycznych. Pasaż wystawienniczy o długości 57 metrów składa się z 20 segmentów, każdy z ciekawie zaprojektowanym oknem na wewnętrzną galerię. Art Walk został uruchomiony w maju 2016 r. przez Ghelamco Poland i Fundację Sztuka w Mieście, której misją jest upowszechnienie działań i projektów kulturalnych aktywizujących lokalne społeczności w przestrzeni ich zamieszkania. Galeria funkcjonuje w ramach placu Europejskiego – pierwszej tego typu przestrzeni miejskiej w historii Warszawy. Stanowi wyjątkowe miejsce spotkań dla mieszkańców miasta i pracowników okolicznych biur, a także przestrzeń promującą kulturę i sztukę.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764