logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Gięcie plabondu

| 13.11.2019 14:11

Płyta plabond 3 mm 405x150. Frezujemy na 2/3 grubości płyty, ale jak byśmy nie gięli to pęka. Frez Festo 120 stopni. Czy to płyty są do d*py czy my?

avatar użytkownika
+ + + +

Nysa
wiadomości: 256
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 83.4.205.XXX

| 13.11.2019 14:11

frezujcie do warstwy aluminium

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Małopolska
wiadomości: 1342
w Signs.pl od 04.05.2005
IP: 77.253.234.XXX

| 13.11.2019 15:11

Do warstwy aluminium to trochę przesada, z plabondu nie korzystam, ale wszyskie bondy ze ścianką 0,2-0,3mm frezuje na 2,25mm i nic nie pęka.

brak ikonki
+ + + +

Gůrny Ślůnsk
wiadomości: 400
w Signs.pl od 08.03.2014
IP: 91.214.52.XXX

| 13.11.2019 16:11

Materiał do d.... tani stop aluminium. Czasami warto doplacic.

avatar użytkownika
+ + + + +

Warszawa
wiadomości: 254
w Signs.pl od 17.02.2003
IP: 94.185.235.XXX

| 13.11.2019 17:11

Frezuj głębiej. Tworzywo rozciąga alu i pęka.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2126
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.86.XXX

| 13.11.2019 22:11

Dokładnie. Zostaw 0.6 - 0.8 mm materiału. Jeśli nadal będzie problem to trzeba spróbować frezować do samego alu. Ostatecznie zostanie zmiana płyty na inną, np. z grubszą warstwą okładziny.

brak ikonki
+ +

Podkarpacie
wiadomości: 98
w Signs.pl od 10.09.2016
IP: 91.224.193.XXX

| 14.11.2019 08:11

Dzięki za podpowiedzi. Chyba za mało zbieraliśmy.

avatar użytkownika
+ + + +

Nysa
wiadomości: 256
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 83.4.205.XXX

| 14.11.2019 17:11

My lecimy plabond na 2,4 mm

-----------------
Dariusz K.

avatar użytkownika
+ + + +

Opole
wiadomości: 250
w Signs.pl od 25.04.2002
IP: 83.26.232.XXX

| 27.11.2019 10:11

Zginanie w kierunku walcowania jest zawsze najlepszym rozwiązanie, jeśli nie można to ja wyfrezuje 10 mm około 2 mm grubości (tak zęby trochę pcv w środku zostało) normalnym płaskim frezem. na załamaniu wychodzi zaokrąglenie, ale za to się nie lamie.

-----------------
Pozdrowienia
Tomek

avatar użytkownika
+ +

Dania
wiadomości: 124
w Signs.pl od 28.05.2018
IP: 62.243.227.XXX

| 03.12.2019 07:12

czy ktoś używa do rowkowania trymera z odpowiednim nożem ? np trimalco ?

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

bielsko
wiadomości: 1181
w Signs.pl od 31.01.2008
IP: 188.147.35.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764